اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با نگاه شاعرانه به دفاع مقدس؛

فیلم کوتاه هوای ابری گلوله‌ها تولید شد

خبرگزاری فارس: کارگردان فیلم کوتاه هوای ابری گلوله‌ها از تولید این فیلم با نگرش شاعرانه و تازه به موضوع دفاع مقدس خبر داد.

فیلم کوتاه هوای ابری گلوله‌ها تولید شد
یعقوب اکبریان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به تولید فیلم کوتاه هوای ابری گلوله‌ها اظهار کرد: این فیلم به نویسندگی و کارگردانی یعقوب اکبریان و تهیه‌کنندگی حوزه هنری استان قم تولید شده است.
وی خاطرنشان کرد: ساغر اشرفی‌راد، ملیکا بابایی و ابوالفضل سدیشی در این فیلم به نقش‌آفرینی پرداخته و علی نائبی، تصویربرداری این اثر هنری را به عهده داشته است.
کارگردان فیلم کوتاه هوای ابری گلوله‌ها با بیان اینکه موضوع این فیلم پیرامون موضوع دفاع مقدس است، گفت: این فیلم رابطه عاطفی یک سرباز و دو کودک را از طریق آبیاری گلدان به تصویر می‌کشد.
وی با بیان اینکه فیلم کوتاه هوای ابری گلوله‌ها نگاه تازه و شاعرانه به موضوع دفاع مقدس دارد، عنوان کرد: یک سرباز در داستان این فیلم هر روز گلدان‌ها را آبیاری می‌کند و روزی جوان با رفتن به سربازی شهید می‌شود و فردای آن روز باران بیشتری می‌آید.
اکبریان خاطرنشان کرد: ایده این فیلمنامه از بازی دو دختر در گلزار شهدا در زیر باران الهام گرفته‌ شده است.
وی با اشاره به تولیدات دیگر خود در زمینه دفاع مقدس گفت: سفری به سرزمین‌های نور داشتم و بین راه فیلمنامه کوتاهی به صورت مستند با عنوان دشتی پر از نور تدوین کردم و این فیلم در هفته دفاع مقدس سال گذشته از سوی سپاه علی بن ابیطالب(ع) موفق به دریافت رتبه برتر شد.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول