اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

داریوش باباییان:

تولید فیلم‌های ایرانی به رشد اقتصادی کمک می‌کند

خبرگزاری فارس: تهیه کننده و کارگردان سینما و تلویزیون گفت: تهیه کننده و کارگردان سینما و تلویزیون گفت: با تولید فیلم‌های ایرانی بیشتر نه تنها به صنعت فیلم‌سازی بلکه به صنعت اقتصاد هم می‌توان کمک زیادی کرد.

تولید فیلم‌های ایرانی به رشد اقتصادی کمک می‌کند
داریوش باباییان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان در حاشیه سفر خود به استان اصفهان و بازدید از گروه صنعتی انتخاب اظهار داشت: تلفیق صنعت و سینما را گذشته در فیلم چپ دست تجربه کرده‌ام.
وی با اشاره به اینکه در دنیای ورزش و سینما افراد چهره‌های محبوب بسیاری داریم، تصریح کرد: مردم قصه خوب را در کنار چهره‌های محبوب و دوست داشتنی خود خواستارند.
تهیه کننده و کارگردان سینما و تلویزیون ادامه داد: زمانی که نسل جوان خودش را با هنرمندان مورد علاقه خود مقایسه می‌کند، ارتباط بر قرار کردن می‌تواند در زمینه تبلیغات کالایی نیز باشد.
وی با اشاره به اینکه دیگر فیلم خارجی در کشور جایگاهی ندارد، اضافه کرد: با تولید فیلم‌های ایرانی بیشتر نه تنها به صنعت فیلم‌سازی بلکه به صنعت اقتصاد هم می‌توان کمک زیادی کرد.
باباییان که دزدان خیابان جردن، فوتبالی‌ها، افراطی‌ها، خواستگار محترم، چپ دست را تهیه‌کنندگی کرده است، افزود: مذاکراتی که مسئولان کارخانه با فیلمنامه‌نویس‌ها دارند، می‌توانند به این طریق محصولات خود را معرفی کنند.
وی از دیگر اهداف تولید کارهای سینمایی و تلویزیونی با بخش صنعت را این‌گونه بیان داشت: کار تبلیغی کم هزینه در کنار نمایش چهره‌های محبوب و دوست داشتنی بازیگران است.
انتهای پیام/ل30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول