اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 9 رده سنی؛

برترین‌های آمادگی جسمانی قم معرفی شدند

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت آمادگی جسمانی و ایروبیک استان قم از مشخص شدن برترین‌های این رشته در پایان رقابت‌های رده‌های سنی مختلف خبر داد.

برترین‌های آمادگی جسمانی قم معرفی شدند
کاظم عزیزخانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: پیکارهای آمادگی جسمانی استان قم به منظور شناخت برترین‌های این رشته ورزشی با شرکت چهره‌های مدعی از باشگاه‌های مختلف برگزار شد و نفرات برتر خود را شناخت.
وی ادامه داد: شرکت‌کنندگان در پیکارهای آمادگی جسمانی قم، رقابت خود برای کسب عنوان برتر رده‌های سنی گوناگون را در حالی برگزار کردند که نفرات مدعی، رقابت نزدیک و تماشایی را ارائه کرده و در نهایت برترین‌ها معرفی شدند.
رئیس هیئت آمادگی جسمانی و ایروبیک استان قم افزود: رقابت‌های آمادگی جسمانی مردان قم در رده‌های سنی 12 و 13 سال، 14 و 15 سال، 16 و 17 سال، 18 و 19 سال، 20 تا 24 سال، 25 تا 29 سال، 30 تا 34 سال، 35 تا 39 سال و 50 سال برگزار شد.
وی خاطرنشان کرد: در پایان این رقابت‌ها و در جدال شرکت‌کنندگان مدعی در رده سنی 12 و 13 سال، ابراهیم مالک‌زاده بالاتر از سایر رقبا در جایگاه نخست ایستاد و موفق به کسب عنوان قهرمانی این دوره از رقابت‌های آمادگی جسمانی قم شد.
عزیزخانی اضافه کرد: در پیکارهای رده سنی 14 و 15 سال نیز موفق‌ترین ورزشکار محمد امانی بود که در این رده سنی دیگر رقبا را با امتیاز بیشتر و عملکرد بهتر جای گذاشت و توانست مقام نخست این دوره از رقابت‌ها را از آن خود کند.
وی عنوان کرد: در رقابت‌های رده سنی 16 و 17 سال مهدی پیرنظر موفق شد حریفان خود را از پیش رو برداشته و موفق به کسب عنوان نخست و مقام قهرمانی این دوره از رقابت‌ها شود.
رئیس هیئت آمادگی جسمانی و ایروبیک استان قم گفت: در رقابت‌های رده سنی 18 و 19 سال آمادگی جسمانی قم، موفق‌ترین ورزشکار شرکت‌کننده بهنام پیرنظر بود که توانست عنوان نخست این رده سنی را به دست بیاورد.
وی خاطرنشان کرد: مسابقات در رده سنی 20 تا 24 سال نیز از جذابیت و حساسیت بسیاری برخوردار بود و طی آن در پایان رقابت از بین چهره‌های مدعی شرکت‌کننده در این رده سنی،‌ هادی بختیاری موفق به کسب جایگاه نخست و عنوان قهرمانی شد.
عزیزخانی عنوان کرد: در رده سنی 25 تا 29 سال نیز مسابقات خوبی را شاهد بودیم و طی آن سعید علی‌پور در جدال برای کسب مقام نخست و عنوان قهرمانی موفق‌ترین ورزشکار بود که بالاتر از دیگر رقبا در جایگاه برتر قرار گرفت.
وی گفت: در رده سنی 30 تا 34 سال این دوره از مسابقات نیز مقام قهرمانی به سیدمحسین میرقیصری رسید و در رده سنی 35 تا 39 سال عباس چیانه موفق به کسب عنوان نخست و سکوی برتر این دوره از رقابت‌های آمادگی جسمانی قم شد، ضمن اینکه مقام نخست رده سنی 50 سال را هم امین‌الله شهسواری از آن خود کرد تا بدین شکل برترین‌های آمادگی جسمانی قم شناخته شوند.
انتهای پیام؛/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول