اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای سومین بار متوالی؛

کسب رتبه برتر کشوری ‌آمادگی جسمانی توسط اصفهان

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت آمادگی جسمانی و ایروبیک استان اصفهان گفت: آمادگی جسمانی و ایروبیک استان اصفهان برای سومین بار رتبه برتر کشور را کسب کرد.

کسب رتبه برتر کشوری ‌آمادگی جسمانی توسط اصفهان
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سهیلا دستگردی در نشست خبری خود با خبرنگاران و اصحاب رسانه، اظهار کرد: دست‌یابی به این رتبه برای سومین بار با اهداف مشخص شده از سال‌های گذشته، برنامه‌ریزی و انجام اقدامات کارشناسی صورت گرفته است.
وی اضافه کرد: از سال 1384 و با اختصاص فدراسیون برای این رشته، هیئت آمادگی جسمانی و ایروبیک اصفهان در سه دوره به عنوان هیئت برتر کشوری شناخته شده است.
رئیس هیئت آمادگی جسمانی و ایروبیک استان اصفهان با اشاره به کثرت ورزشکاران و مربیان زن و مرد در این رشته، گفت: هیئت آمادگی جسمانی و ایروبیک در استان اصفهان با یک هزار و 200نفر مربی و بیش از30 هزار ورزشکار، بیشترین آمار ورزشکاران بیمه شده در اصفهان را دارد.
وی به دیدگاه وزیر ورزش نسبت به این رشته اشاره کرد و افزود: براساس اعلام نماینده وزارتخانه پس از بازرسی‌های انجام شد است، این فدراسیون بی‌حاشیه‌ترین رشته و فدراسیون ورزشی معرفی شده است.
دستگردی، تصریح کرد: موفقیت‌های موجود در این هیئت با هدفمندی، برنامه‌ریزی و اقدامات تیمی اعضای هیئت محقق شده است و تمام اعضای این هیئت از نیرو‌های بومی استان هستند.
وی به کسب رتبه برتر کشوری برای سومین بار اشاره کرد و ادامه داد: هیئت آمادگی جسمانی و ایروبیک استان اصفهان برای سومین بار رتبه برتر کشور را کسب کرد.
رئیس هیئت آمادگی جسمانی و ایروبیک استان اصفهان با اشاره رشد 300 درصدی ورزشکاران این رشته تاکید کرد: با توجه به استقبال مردم از این رشته و ظرفیت‌های آمادگی جسمانی و ایروبیک در استان، می‌توان آمار ورزشکاران سازمان یافته این رشته را از 30 هزار به 90 هزار نفر ارتقا داد.
وی گفت: با انجام اقدامات لازم در این راستا بخشی از اهداف اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان محقق می‌شود.
انتهای پیام؛/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول