اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 2 رده سنی صورت گرفت؛

دو مدال برنز آمادگی جسمانی کشور ارمغانی برای قم

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت آمادگی جسمانی و ایروبیک استان قم از موفقیت دو ورزشکار اعزامی قم به پیکارهای قهرمانی کشور در کسب مدال برنز خبر داد.

دو مدال برنز آمادگی جسمانی کشور ارمغانی برای قم
اسماعیل زند امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم، تصریح کرد: آمادگی جسمانی روند رو به رشدی را در قم و در مقایسه با دیگر رشته‌های ورزشی طی می‌کند و در کنار اتفاقات خوبی که در بخش همگانی این رشته در قم رخ داده است، اکنون شاهد توفیقات این رشته در بخش قهرمانی هستیم.
وی در ادامه با اشاره به اعزام تیم آمادگی جسمانی مردان قم به مسابقات قهرمانی رده سنی بزرگسالان کشور، اضافه کرد: ‌پایان این رقابت‌ها که با شرکت برترین‌های کشور برگزار شد، با کسب دو مدال برای نفرات تیم اعزامی قم همراه بود.
دبیر هیئت آمادگی جسمانی و ایروبیک استان قم افزود: پیکارهای آمادگی جسمانی قهرمانی کشور در رده سنی بزرگسالان با شرکت تیم‌هایی از استان‌های مختلف به میزبانی هیئت آمادگی جسمانی و ایروبیک استان کرمانشاه برگزار شد و نفرات برت خود را شناخت.
وی خاطرنشان کرد:  شهرستان کرمانشاه با میزبانی این رقابت‌ها، فرصت خوبی را ایجاد کرده بود تا بهترین‌های این رشته، رقابتی نزدیک و تماشایی را ارائه دهند، مسابقاتی که با موفقیت دو ورزشکار اعزامی قم در کسب مدال‌های برنز به کار خود پایان داد.
زند بیان کرد:‌ ورزشکاران شرکت‌کننده در مسابقات آمادگی جسمانی قهرمانی کشور در رده‌های سنی 24-20 سال، 29-25سال، 34-30 سال، 39-35 سال، 44-40 سال، 49-45 سال و 50 سال به بالا برای کسب عناوین برتر با یکدیگر رقابت کردند.
وی عنوان کرد: در پایان این مسابقات و در رده سنی 20 تا 24 سال که‌هادی بختیاری نماینده تیم اعزامی آمادگی جسمانی مردان استان قم بود، این ورزشکار توانست مقام سوم و مدال برنز این رقابت‌ها را بعد از وحید ابراهیمی از استان فارس و علی نظری‌پور از تیم کرمانشاه (الف) به دست بیاورد.
دبیر هیئت آمادگی جسمانی و ایروبیک استان قم ابراز کرد: همچنین در رده سنی 30 تا 34 سال مجید جهانی به عنوان نماینده تیم هیئت قم با حریفان خود به رقابت پرداخت که این ورزشکار ارزنده در نهایت بعد از وحید رضایی از سیستان و بلوچستان و محمد بختیاری از همدان موفق به کسب مقام سوم و نشان برنز این دوره از پیکارهای قهرمانی کشور شد.
وی با بیان اینکه در پایان این مسابقات تیم آمادگی جسمانی گیلان در رقابتی نزدیک با سایر مدعیان، بالاتر از فارس و کرمانشاه ایستاد، عنوان کرد: این مسابقات با استقبال خوبی همراه شده بود و در هفت رده سنی نیز به انجام رسید.
زند خاطرنشان کرد: تیمی که به عنوان نماینده قم در مسابقات آمادگی جسمانی قهرمانی کشور در کرمانشاه به میدان رفت، نفرات آن در پایان پیکارهای انتخابی استان قم شناسایی شده بودند و در مجموع موفقیت‌های خوبی در این رقابت‌ها برای قم به دست آمد.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول