اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سفر رهبری رحمت الهی بر دیار زاگرس‌نشینان/37

رهبری با مردم شهرستان‌های گیلانغرب، پاوه و کنگاور دیدار می‌کنند

خبرگزاری فارس: در سومین پیام مشترک امام جمعه و استاندار کرمانشاه آمده است: رهبری به منظور دیدار با مردم شریف شهرستان‌های گیلانغرب، پاوه و کنگاور به این شهرستان‌ها سفر کرده و در طول سفر پربرکتشان به استان کرمانشاه با اقشار مختلف مردم دیدارهای ویژه‌ای خواهند داشت‌.

رهبری با مردم شهرستان‌های گیلانغرب، پاوه و کنگاور دیدار می‌کنند
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، در پیام مشترک آیت‌الله مصطفی علما، نماینده و‌لی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه و سید‌دادوش هاشمی استاندار آمده است، هم‌اکنون که پس از سال‌ها انتظار وصال دوست، مردم استان همیشه سرافراز کرمانشاه در آستانه تحقق آرزوی دیرینه دیدار یار قرار گرفته و پیشوای مسلمین، خاک خونین این خطه را به یمن قدوم پربرکت خویش، لبریز از بالندگی و سرور خواهند کرد به شکرانه این رحمت الهی پیشانی سپاس بر آستان خدای سبحان نهاده و صمیمانه‌ترین عواطف خویش را به آن پیام‌آور بهار نثار می‌کنیم و طول عمر با برکت معظم‌له را از خدواند منان مسئلت داریم.
این پیام می‌افزاید: به اطلاع عموم مردم شریف استان می‌رسانیم که رهبر معظم انقلاب حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای به منظور دیدار با مردم شریف شهرستان‌های گیلانغرب، پاوه و کنگاور به این شهرستان‌ها سفر کرده و در طول سفر پربرکتشان به استان کرمانشاه نیز با اقشار مختلف مردم، علما و روحانیون، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، نظامیان، نخبگان و فرهیختگان، بسیجیان، دانشگاهیان و مدیران استان دیدارهای ویژه‌ای خواهند داشت‌.
این پیام ادامه می‌دهد: همچنین در طول اقامت در استان هیئت‌هایی از جانب معظم‌له در دیگر شهرستان‌های استان حضور خواهند یافت.
این پیام تصریح می‌کند: تردیدی نیست که مردم ولایتمدار و شریف استان، با حضور حماسی و گسترده خویش تجدید بیعتی ماندگار با آرمان‌های پایدار امام بزرگوار کرده و موجبات انبساط خاطر دوستداران راسخ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و همچنین یاس و سرخوردگی روزافزون کینه‌توزان و بدخواهان این نظام ولایی را فراهم خواهند آورد.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول