اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت پزشکی ورزشی بهشهر پیشنهاد داد:

ثبت کمیته تالاب‌نوردی در ورزش‌های همگانی بهشهر

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت پزشکی ورزشی بهشهر پیشنهاد کرد کمیته تالاب‌نوردی در لیست کمیته‌های هیئت ورزش‌های همگانی این شهرستان به ثبت برسد.

ثبت کمیته تالاب‌نوردی در ورزش‌های همگانی بهشهر
 اسلام بابانژاد عصر پنجشنبه در جمع شرکت‌کنندگان نخستین دوره مسابقه تالاب‌نوردی که در تالاب بین‌المللی میانکاله برگزار شد در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در بهشهر اظهار داشت: با توجه به وجود چنین امکانات و موهبت‌های خدادادی لازم است تا در استفاده حداکثری از آن با حفظ ضوابط و استانداردهای زیست محیطی تلاش کنیم.
وی پیشنهاد داد: کمیته تالاب‌نوردی شهرستان به ثبت برسد و مسابقات متعدد در سطوح مختلف برگزار شود.
عضو شورای اسلامی بهشهر با اشاره به برگزاری نخستین دوره مسابقات تالاب‌نوردی، گفت: این تجربه اول برگزارکنندگان بود، کم و کاستی‌هایی هم داشت، شرایط جوی خوبی در ابتدای مسابقه نداشتیم و همین موضوع باعث شد تا از تعداد شرکت‌کنندگانی که از قبل اعلام آمادگی کرده بودند، کم شود.
بابانژاد که خود یکی از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است در بخش دیگری از سخنانش فرارسیدن هفته دفاع مقدس را تبریک گفت و مسابقه تالاب‌نوردی را یادآور لحظاتی دانست که رزمندگان اسلام در شرایطی برای دفاع از مرزهای کشورمان خود را به آب و گل می‌زدند و به جنگ با دشمن بعثی می‌پرداختند.
وی همچنین از جاده دسترسی بهشهر به دریا گفت که از میانکاله می‌گذرد و اظهار امیدواری کرد؛ با توجه به اینکه این راه از قدیم محل رفت و آمد مردم به دریا، مزارع کشاورزی و روستاهای پایین دست بوده و با بالاآمدن آب تالاب میانکاله به زیر رفته است با احداث ادامه راه فعلی و زدن پل با سازه‌های متناسب با محیط زیست، علاوه بر رسیدن مردم به آرزوی چندین ساله، شاهد جذب گردشگر و صنعت توریسم باشیم.
رئیس هیئت پزشکی ورزشی بهشهر در پایان سخنان خود از اداره ورزش و جوانان، اداره محیط زیست، شهرداری و شورای شهر، فرمانداری و سپاه ناحیه بهشهر همچنین هیئت‌های برگزارکننده نخستین دوره مسابقات تالاب‌نوردی قدردانی کرد و گفت: شرکت‌کننده‌های خوبی هم داشتیم که می‌توان به کمک دو تن از آنها به یکی از مصدومان مسابقه اشاره کرد در حالیکه فرصت خوبی برای قرار گرفتن در لیست 10 نفر اول داشتند.
  انتهای ‌پیام/ص20
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول