اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون وزارت صنعت‌، معدن و تجارت اعلام کرد:

تسهیلات کم‌بهره خرید تجهیزات ایمنی معادن

خبرگزاری فارس: معاون امور معادن و صنایع وزارت صنعت‌، معدن و تجارت گفت: تسهیلات کم‌بهره مورد نیاز برای خرید تجهیزات ایمنی معادن در اختیار شرکت‌های خصوصی قرار گرفته است.

تسهیلات کم‌بهره خرید تجهیزات ایمنی معادن
به گزارش خبرگزاری فارس از زرند، وجیه‌الله جعفری ظهر امروز در حاشیه بازدید از پروژه‌های صنعتی کارخانه کک، قطران، فولاد و سنگ‌آهن جلال‌آباد زرند در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: روند پیشرفت پروژه‌ها در این شهرستان مثبت ارزیابی می‌شود.
وی در مورد انتقال سرمایه‌گذاری معادن در بانک‌های استانی بیان کرد: سرمایه‌گذاری‌هایی که انجام می‌شود به منظور ایجاد منافع به مجموعه شهرستان‌هاست، این بحث از قبل نیز وجود داشته و تشویق، ترغیب و حمایت در این زمینه نیز شده است.
جعفری در مورد برنامه‌های ویژه برای ایمنی معادن عنوان کرد: بحث ایمنی معادن به ویژه در معادن ذغال‌سنگ یک نکته اساسی و مهم است.
وی افزود: با توجه به حوادث رخ داده طی سه سال گذشته در معادن زغال‌سنگ کرمان،‌ بخشی از آن که بخش دولتی است، مقرر شد تا خودشان تجهیزات به روز ایمنی را فراهم کنند.
جعفری تصریح کرد: بخش خصوصی نیز تسهیلاتی با بهره بسیار کم از طریق صندوق بیمه فعالیت‌های معدنی در نظر گرفته شده و در اختیارشان گذاشته‌ایم تا تجهیزات لازم را خریداری کنند.
وی خاطرنشان کرد: مطمئنا از نگاه دیگر بهره‌بردار بخش خصوصی‌ و دولتی چنانچه رعایت مسائل ایمنی را با توجه به مهم بودن موضوع به لحاظ مسائل اجتماعی و اولویت کار رعایت نکنند، برخورد قانونی صورت می‌گیرد.
جعفری همچنین در مورد آلودگی زیست محیطی کارخانه‌های کک و قطران اظهار داشت: کارخانه کک و قطران برنامه‌هایی را در مسائل زیست محیطی رعایت کرده‌اند و در طرح جدید کک و قطران رعایت می‌شود.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول