اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی یزد خبر داد:

بازدید 100هزار نفر از نمایشگاه خودروی یزد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی منطقه یزد از بازدید بیش از 100هزار نفر از نمایشگاه خودروی یزد خبر داد.

بازدید 100هزار نفر از نمایشگاه خودروی یزد
به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، مصطفی بوستانی ظهر امروز در بازدید استاندار یزد از هشتمین نمایشگاه خودرو و قطعات یدکی استان اظهار داشت: بزرگ‌ترین نمایشگاه خودرو و قطعات یدکی استان یزد با حضور قوی حدود 55 شرکت قطعه‌ساز، 16خودروساز و نمایندگی‌های خودروهای خارجی مواجه شد.
وی با ارائه گزارشی از اهداف و ویژگی‌های برگزاری هشتمین نمایشگاه خودرو و قطعات یدکی استان یزد افزود: مشارکت‌کنندگان این نمایشگاه در زمینه‌های، خودروسازی، قطعه‌سازی، خدمات پس از فروش، بازرگانی، طراحی و مهندسی، ماشین‌آلات و تجهیزات قطعه‌سازی، ابزارسازی و صنعت تایر، روغن موتور، رینگ اتومبیل، سیستم‌های ایمنی، صوتی و تصویری خودرو ماشین‌های راه‌سازی فعالیت می‌کنند.
مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی یزد با اشاره به اهداف شرکت‌های حاضر در این نمایشگاه عنوان کرد: نمایش توانمندی‌ها و خلاقیت‌ها، برندسازی، افزایش سهم بازار، بازاریابی و شناسایی نحوه ارائه بهتر خدمات و مشتری‌مداری از مهم‌ترین اهدافی است که مشارکت‌کنندگان در هشتمین نمایشگاه خودرو و قطعات یدکی استان یزد دنبال می‌کنند.
وی با اشاره به ضرورت برگزاری نمایشگاه خودرو در استان یزد گفت: با توجه به رشد صنعت خودرو، ضرورت آشنایی مردم با آخرین تجهیزات و محصولات خودروسازی بسیار با اهمیت بوده و از این‌رو برپایی این نمایشگاه‌ها در استان یزد ضروری است.
بوستانی یادآور شد: از اهداف عمده نمایشگاه بین‌المللی یزد در برگزاری نمایشگاه صنعت خودرو می‌توان به فراهم آوردن بستری مناسب برای ارائه تکنولوژی‌های روز در تولید خودرو و قطعات یدکی و ایجاد پل ارتباطی بین تولید کنندگان، صاحبان صنایع و مصرف‌کنندگان، ایجاد زمینه افزایش توان صادراتی خودروسازان کشور و صنایع جانبی به عنوان صنایع مادر کشور و امکان تبادل نظرات و افکار نو اشاره کرد.
مدیرعامل شرکت نمایشگاه بین‌المللی استان یزد تاکید کرد: بسیاری از مردم از خدمات پس از فروش شرکت‌های خودروسازی بی‌اطلاع هستند که برگزاری این نمایشگاه‌ها می‌تواند در انتقال اطلاعات به آنها موثر باشد.
وی با اشاره به استقبال چشمگیر 100 هزار نفری مردم یزد از برپایی این نمایشگاه اظهار داشت: این حرکت نشان‌دهنده توجه مردم استان به دستاوردهای جدید خودروسازی و صنایع وابسته به آن و تشویقی برای بهتر برگزار کردن این‌گونه نمایشگاه‌هاست.
استاندار یزد نیز در این بازدید ضمن مطلوب خواندن برگزاری این نمایشگاه، خواستار برگزاری بیشتر این‌گونه نمایشگاه‌های تخصصی در استان شد.
محمدرضا فلاح‌زاده با تقدیر از مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی یزد اظهار امیدواری کرد: به زودی شاهد برگزاری این‌گونه نمایشگاه‌ها در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان یزد باشیم.
وی افزود: برگزاری نمایشگاه‌های مختلف گام بزرگی برای ارتقای صنایع مرتبط همچنین رشد صنعت گردشگری در استان یزد است و فعال‌سازی و تقویت صنوف و حرفه‌های مختلف از جمله دستاوردهای مهم برگزاری اینگونه نمایشگاه‌هاست.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول