اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور استاندار اصفهان در امور سرمایه‌گذاری:

اصفهان نیاز فولاد ویتنام را تامین می‌کند

خبرگزاری فارس: مشاور استاندار اصفهان در امور سرمایه‌گذاری با بیان اینکه حجم مبالات تجاری دو کشور ایران و ویتنام بسیار پایین است، گفت: اصفهان می‌تواند نیاز فولاد ویتنام را تامین کند.

اصفهان نیاز فولاد ویتنام را تامین می‌کند
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، پرویز اخوان صبح امروز در در دیدار جمعی از اعضای انجمن دوستی ویتنام و با فعالان اقتصادی استان با بیان اینکه حجم مبادلات تجاری دو کشور ایران و ویتنام بسیار پایین است، اظهار کرد: ظرفیت افزایش این سطح در نزد دو کشور وجود دارد.
وی تولید فولاد، محصولات کشاورزی، مواد غذایی و نساجی را از توانمندی‌های اصفهان برشمرد و یادآور شد: اصفهان با تولید 70درصد فولاد ایران می‌تواند نیاز فولاد ویتنام را تامین کند.
همچنین در ادامه این دیدار رئیس اتاق بازرگانی اصفهان با بیان اینکه توسعه روابط دو کشور ویتنام و ایران از طریق روابط تجاری امکان پذیرتر است، گفت: شهر اصفهان با دارا بودن واحدهای صنعتی متعدد و جاذبه‌های توریستی می‌تواند بستر مناسبی برای توسعه روابط اقتصادی ویتنام و ایران ایجاد کند.
خسرو کساییان افزود: در این راستا اتاق اصفهان آمادگی برقراری ارتباط دو سویه در بخش‌های مختلف اقتصادی را دارد.
وی از آمادگی اتاق اصفهان در معرفی واحدهای تولیدی استان به بازرگانان ویتنامی خبر داد و یادآور شد: آشنایی با توانمندی و محصولات دو طرف می‌تواند به عنوان نخستین گام توسعه همکاری دو کشور باشد.
به گزارش فارس، انجمن دوستی ویتنام و ایران در سال 2009 میلادی فعالیت خود را در قالب کمیته های تجاری، فرهنگی و هنری با هدف توسعه روابط اقتصادی و فرهنگی دو کشور آغاز کرد و انجمن ایران و ویتنام در سال 1382 در تهران تشکیل شد.
 انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول