اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بانوی قمی داور مسابقات تیر و کمان قهرمانی آسیا شد

خبرگزاری فارس: بانوی قمی از بیست و هفتم مهر ماه رقابت‌های تیراندازی با کمان قهرمانی آسیا را قضاوت می‌کند.

بانوی قمی داور مسابقات تیر و کمان قهرمانی آسیا شد
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، این بانوی توانمند ورزش قم در رشته تیراندازی با کمان، فاطمه متقی کاشانی نایب رئیس فعلی هیئت تیراندازی با کمان استان قم و از مربیان و داوران شاخص این رشته ورزشی در کشور و آسیا است.
متقی کاشانی قرار است به عنوان یکی از داوران با تجربه دعوت شده از سوی کنفدراسیون تیر و کمان آسیا، در رقابت‌های قهرمانی این قاره که از بیست و هشتم مهر ماه به میزبانی کشورمان برگزار می‌شود، مسابقات را قضاوت کند.
این در حالی است که برنامه مسابقات تیراندازی با کمان قهرمانی آسیا در تهران در فاصله 11 روز مانده به آغاز این رقابت‌ها اعلام شد و قرار است این دوره از پیکارها در دو رشته ریکرو و کامپوند و در دو بخش مردان و بانوان در سایت تیراندازی با کمان برج میلاد تهران برگزار شود.
بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده از سوی مسئولان برگزاری این مسابقات، پیکارهای مقدماتی بانوان در رشته ریکرو روز بیست و هشتم مهر ماه برگزار می‌شود و بعد از آن رقابت‌های مقدماتی رشته کامپوند و جدال مردان کماندار آغاز می‌شود.
رقابت‌های تیراندازی با کمان مردان و زنان قاره کهن در حالی به میزبانی فدراسیون تیروکمان کشورمان برگزار می‌شود که در پایان این دوره از رقابت‌ها نفرات راه یافته به مسابقات تیراندازی با کمان المپیک لندن 2012 مشخص خواهند شد.
اما این رقابت‌ها در حالی به میزبانی کشورمان صورت می‌گیرد که برگزاری آن به در ایران، فرصت بسیار ایده آل و مناسبی برای ورزشکاران تیراندازی با کمان کشور است تا بتوانند با کسب نتایج قابل قبول، توانمندی ایران در این رشته را نشان دهند.
کمانداران کشورمان بعد از حضور در چند مسابقه جام جهانی تیراندازی با کمان، فینال جام جهانی، دانشجویان جهان و قهرمانی جهان در کشورهایی چون کرواسی، ترکیه، ایتالیا، چین و آمریکا رقابت در این رویداد مهم را تجربه می‌کنند.
همچنین به نظر می‌رسد تیم‌های تیراندازی با کمان کشورهای کره جنوبی و هند به عنوان رقیب اصلی کشورمان در آسیا محسوب می‌شوند هرچند که با موفقیت‌هایی که کمانداران کشورمان در سال‌های اخیر به دست آورده اند، می‌توان گفت که کمانداران کامپوند ایران در آسیا بالاتر از دیگر رقبا هستند.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول