اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با میلاد امام رضا صورت میگیرد؛

برپایی مراسم خطبه‌خوانی در حرم حضرت معصومه(س)

خبرگزاری فارس: همزمان با میلاد ثامن الحجج(ع)، مراسم خطبه‌خوانی خادمان حرم حضرت معصومه(س) در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر برگزار شد.

برپایی مراسم خطبه‌خوانی در حرم حضرت معصومه(س)
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، آستانه مقدسه حضرت معصومه(س) در روز میلاد امام هشتم شیعیان، برنامه‌های مختلفی را اعم از سخنرانی و مدیحه‌سرایی در نظر گرفته است.
امروز بارگاه دختر موسی بن جعفر(ع) شاهد خیل عظیم زائران و ارادتمندان به اهل بیت(ع) است که آمده‌اند تا میلاد برادری را که از مدینه تا خراسان رنج سفر را بر خود هموار کرد که او را ملاقات کند، به آن حضرت که به حق از جانب امام رضا(ع) معصومه لقب گرفت، تبریک بگویند.
خادمان حرم مطهر حضرت معصومه(س) نیز در روزی که دل موسی بن جعفر(ع) و دخترش فاطمه معصومه(س) شاد است، مراسم خطبه‌خوانی را در شبستان امام خمینی(ره) حرم کریمه اهل بیت(س) آغاز کردند.
در این مراسم که از ساعت هفت و 30 دقیقه صبح امروز با حضور ارادتمندان به ساحت مقدس حضرت معصومه(س) برگزار شد، یکی از مداحان اهل بیت(ع) در شان و منزلت امام رضا(ع) مدیحه‌سرایی کرد و سپس زیارت‌نامه حضرت معصومه(س) قرائت شد.
برنامه‌های روز میلاد امام رضا(ع) در حرم مطهر با سخنرانی یکی از وعاظ تهران و مدیحه‌سرایی ذاکرین اهل بیت(ع) ادامه می‌یابد.
انتهای پیام؛/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول