اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت تکواندو گیلان خبرداد:

گیلان پرامتیازترین تیم تکواندو دختران کشور

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت تکواندو گیلان گفت: هیئت تکواندو گیلان در پایان هفته پنجم لیگ نونهالان دختر کشور با کسب 145 امتیاز، پر امتیازترین تیم معرفی شد.

گیلان پرامتیازترین تیم تکواندو دختران کشور
به گزارش خبرگزاری فارس، علی فرساد‌روح عصر امروز در جمع اعضای هیئت تکواندو استان با اشاره به کسب نتایج خوب تیم نونهالان گیلان اظهار داشت: هفته‌های چهارم و پنجم دومین دوره لیگ نونهالان دختر باشگاه‌های کشور(شکوفه‌های تکواندو) در خانه تکواندو پیگیری شد.  
وی افزود: در هفته چهارم تیم هیئت تکواندو گیلان با نتیجه بر صفر هیئت تکواندو قم را شکست داد و در هفته پنجم نیز مقابل تیم  باشگاه فرهنگی‌ورزشی حاجی‌پور بابل 7 بر 3 به برتری دست یافت.
رئیس هیئت تکواندو گیلان با اشاره به برترین‌های هفته، بیان داشت: زینب جرنگیده از گیلان به عنوان بهترین سرپرست انتخاب شد.
فرساد‌روح گفت: نیلوفر صفریان از هیئت تکواندو گیلان به عنوان بهترین مربی انتخاب شد و تیم هیئت تکواندو گیلان عنوان فنی‌ترین تیم را کسب کرد.
به گفته وی، هیئت تکواندو گیلان با کسب 145 امتیاز به عنوان پرامتیازترین تیم هفته شناخته شد.
این مسئول ادامه داد: در رده‌بندی نیز تیم پویان‌ بتن با کسب 15 امتیاز در صدر جدول قرار گرفت و هیئت تکواندو گیلان با 12 امتیاز در مکان دوم ایستاد و تیم باشگاه فرهنگی ورزشی حاجی پور بابل با کسب 9 وی با اشاره به هفدهمین دوره لیگ دسته اول جوانان و بزرگسالان باشگاه‌های کشور(جام نقش جهان) افزود: این رقابت‌ها در هفته‌های هفتم و هشتم از دور رفت لیگ دسته اول جوانان و بزرگسالان روز گذشته در خانه تکواندو پیگیری شد و نماینده گیلان در این دیدارها به یک برد و شکست دست یافت.
فرسادروح ابراز داشت: آموزشگاه تکواندو مژدهی رشت در هفته هفتم با نتیجه هشت بر صفر هیئت تکواندو کنگاور را شکست داد.
وی خاطرنشان کرد: نماینده گیلان در هفته هشتم با نتیجه هفت بر یک مقابل باشگاه مقاومت شکست را پذیرفت.
رئیس هیئت تکواندو گیلان، اکبر صادق را به عنوان بهترین سرپرست در این هفته‌ها انتخاب معرفی کرد.
وی افزود: در حال حاضر آموزشگاه تکواندو مژدهی رشت با کسب 11 امتیاز در رده چهارم قرار دارد و تیم‌های پتروپارت، مقاومت و هیئت تکواندو قزوین در مکان‌های نخست تا سوم حضور هستند.
فرسادروح عنوان داشت: در این رقابت‌ها که همچنان پیگیری می‌شود، تیم‌های پتروپارت، مقاومت، هیئت تکواندو قزوین، آموزشگاه مژدهی رشت، هیئت تکواندو خراسان رضوی، فرش گل‌اندام آران و بیدگل کاشان، شهرداری جویبار و هیئت تکواندو کنگاور با هم مسابقه می‌دهند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول