اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صبح امروز انجام شد؛

اعزام نخستین گروه زائران بیت‌الله‌الحرام از کرمان

خبرگزاری فارس: نخستین گروه زائران حج تمتع سال 90 استان کرمان به مقصد جده اعزام شدند.

اعزام نخستین گروه زائران بیت‌الله‌الحرام از کرمان
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، تیمور امیری مدیرکل فرودگاه‌های استان کرمان صبح امروز در حاشیه اعزام نخستین گروه حجاج در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سال جاری 3 هزار و 126 نفر از استان کرمان با هشت پرواز به بیت‌الله‌الحرام اعزام می‌شوند.
وی بیان کرد: این پروازها شامل بوئینگ 747 هواپیمایی ماهان از فرودگاه بین‌المللی کرمان به مقصد جده انجام می‌شود که امروز نخستین پرواز 417 نفر از حجاج را به جده منتقل می‌کند.
امیری در مورد امکانات و تمهیدات فرودگاه بین‌اللملی کرمان گفت: از ماه‌های گذشته طی جلساتی، راهکارهای تردد آسان و در عین حال خاطره‌انگیز برای حجاج پیش‌بینی شده و تمام اماکن، تجهیزات، پایانه‌ها و تجهیزات کمک ناوبری، نظارت‌های هوانوردی و آراستگی در همه امور لحاظ شده است.
وی تصریح کرد: تمام ارگان‌ها به ویژه شرکت هواپیمایی ماهان به عنوان مجری عملیات پاسخگویی حجاج به ویژه در بحث تأخیرات احتمالی هستند و توصیه شده تا برنامه‌ریزی خاص و مدون از بروز تأخیر جلوگیری کند.
تیموری همچنین با اشاره به اعزام زائران عتبات عالیات همزمان با اعزام زائران حج تمتع گفت: با وجود تقارن و نزدیکی ساعات پروازهای حجاج با پروازهای بغداد هماهنگی و پیش‌بینی لازم صورت گرفته تا همکاران در دو حوزه به صورت مجزا توجه ویژه به این مسئله داشته باشند.
انتهای پیام/آ30
 
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول