اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده شهریار:

اقتدار نیروی انتظامی خواست ملت ایران است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شهریار در مجلس گفت: اقتدار نیروی انتظامی خواست اکثر ملت ایران بوده و هیچ کس خواهان پلیسی ضعیف و ناکارآمد در کشور نیست.

اقتدار نیروی انتظامی خواست ملت ایران است
حسین گروسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهریار اظهار کرد: وظائف خطیر و سنگینی بر عهده پلیس هر کشوری قرار دارد که بخش‌هایی از آن ایجاد امنیت و آسایش برای عموم مردم است.
وی افزود: اگر پلیسی ناکارآمد، ضعیف و ناتوان در زمینه برخورد با متخلفان و قانون‌شکنان باشد، زندگی در آن جامعه برای هیچ کس قابل تحمل نخواهد بود.

* قرار نیست پلیس به مجرمان هدیه بدهد
 این مسئول تصریح کرد: هر یک از اعضای جامعه باید بر اساس قوانین آن مجموعه رفتار کرده و اگر قانون را زیر پا بگذارد، به طور قطع پلیس با وی برخوردی متناسب با جرمی که مرتکب شده، خواهد داشت.
گروسی در پاسخ به برخی انتقادهای غیر‌منصفانه رسانه‌های غربی نیز گفت: قرار نیست نیروی انتظامی به مجرمان و مخلان امنیت و آسایش مردم هدیه داده و از کنار جرم آنها با لبخند عبور کند.
وی تاکید کرد: مگر پلیس کشورهای غربی از جمله انگلیس و آمریکا با سارقان، جنایتکاران و قاتلان با ملایمت رفتار می‌کند که از ما توقع دارند همه مجرمان را آزاد بگذاریم؟
نماینده مردم شهریار در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: به طور قطع مردم ایران که اکثریت آنها مردمانی قانون‌مدار هستند، خواستار نیروی انتظامی کارآمد و مقتدر بوده و خواست اصلی آنها اقتدار پلیس است.
گروسی تاکید کرد: مردم به خوبی می‌داند اگر نیروی انتظامی به وظائف خود عمل نکند، شاهد کشوری متزلزل و بی‌ثبات بوده و هیچ پیشرفتی حاصل نخواهد شد.
وی در پایان گفت: به همین دلیل اکثریت مطلق مردم ایران از عملکرد پلیس با وجود برخی نواقص حمایت کرده و خواهان نیروی انتظامی مقتدر و قانون‌مدار هستند.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول