اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت بسیج جامعه پزشکی و بسیج سازندگی صورت گرفت؛

خدمات‌رسانی رایگان پزشکان متخصص به مردم باشت

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج سازندگی گچساران و باشت گفت: همزمان با هفته دفاع مقدس و به همت بسیج جامعه پزشکی و بسیج سازندگی، 14 پزشک متخصص به مردم باشت خدمات‌رسانی رایگان کردند.

خدمات‌رسانی رایگان پزشکان متخصص به مردم باشت
رحیم محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در باشت اظهار داشت: بسیج سازندگی با همکاری بسیج جامعه پزشکی برنامه‌های مختلفی در هفته دفاع مقدس اجرا کرد.
محمدی اعزام تیم‌های پزشکی به مناطق روستایی و معالجه رایگان مردم در سه مرکز درمانی در شهرستان‌های گچساران و باشت را از مهمترین برنامه‌های بسیج جامعه پزشکی در هفته دفاع مقدس عنوان کرد.
وی به برنامه‌های بسیج جامعه پزشکی در نخستین روز هفته دفاع مقدس اشاره کرد و بیان داشت: در نخستین روز هفته دفاع مقدس دو مرکز درمانی در شهرستان گچساران و یک مرکز درمانی در شهرستان باشت به صورت رایگان بیماران را معالجه کردند.
این مقام مسئول در بسیج سازندگی، اعزام تیم‌های پزشکی به مناطق روستایی را یادآور شد و افزود: به همت جامعه پزشکی در هفته دفاع مقدس چهار تیم پزشکی به مناطق روستایی در شهرستان‌های باشت و گچساران اعزام شدند.
محمدی بیان داشت: تیم‌ها با تجهیزات کامل شامل پزشک عمومی، پرستار و ماما با دارو و آمبولانس به مناطق روستایی اعزام شدند.
مسئول بسیج سازندگی شهرستان‌های باشت و گچساران تصریح کرد: تیم‌های پزشکی به روستاهای آرو، اشکفت شیری و سربیشه در شهرستان گچساران و روستاهای تلخاب بیدک و سرتنگ بیدک در شهرستان باشت اعزام و بیماران را به‌صورت رایگان معاینه و مداوا کردند.
وی با بیان اینکه بیش از 400 نفر در این روستاها معاینه شدند، بیان داشت: بیش از 18 میلیون ریال دارو نیز به‌صورت رایگان در اختیار روستاییان قرار گرفت.
 این مقام مسئول در بسیج سازندگی به اعزام پزشکان متخصص به شهرستان باشت اشاره کرد و بیان داشت: به مناسبت هفته دفاع مقدس 14پزشک متخصص به‌صورت رایگان در بیمارستان باشت بیماران را معاینه کردند.
محمدی اذعان داشت: پزشکان متخصصی از جمله چشم پزشک، روان پزشک، متخصص قلب و عروق، کلیه و مجاری ادراری، دندانپزشک، داخلی و متخصص اطفال بیش از هزار نفر را به‌مدت دو روز به‌طور رایگان معالجه کردند.
وی افزود: بسیج جامعه پزشکی با همکاری بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران،  هلال‌احمر و درمانگاه تامین اجتماعی این خدمات را ارائه کردند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول