اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس هیئت هاکی استان زنجان خبر داد:

ساخت سالن اختصاصی هاکی در زنجان

خبرگزاری فارس: نایب رئیس هیئت هاکی استان زنجان با اشاره به اینکه سالن اختصاصی برای رشته هاکی در حال ساخت است، گفت: این سالن تا پایان سال جاری به افتتاح می‌رسد.

ساخت سالن اختصاصی هاکی در زنجان
اعظم فضلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به برگزاری مسابقات لیگ برتر هاکی بانوان در دهه نخست مهرماه سال جاری اظهار داشت: مسابقات هاکی بانوان به‌صورت متمرکز برگزار می‌شود.
وی محل برگزاری لیگ برتر هاکی بانوان را در سال جاری مشهد اعلام کرد و افزود: مرحله نخست مسابقات لیگ برتر هاکی بانوان با حضور 9 تیم برگزار شد.
نایب رئیس هیئت هاکی استان زنجان تاکید کرد: مرحله دوم یا همان دور برگشت مسابقات لیگ برتر هاکی بعد از مشخص شدن زمان و مکان برگزار می‌شود.
وی با اشاره به اینکه تیم هاکی زنجان در سال‌های گذشته مقام‌های خوبی را کسب می‌کرد، تصریح کرد: سال گذشته تیم زنجان در لیگ برتر پنجم شد.
فضلی اضافه کرد: تیم هاکی بانوان استان زنجان در دور نخست لیگ برتر مقام سوم را کسب کرده است.
وی با اشاره به اینکه تیم هاکی آقایان استان زنجان در حال آماده شدن برای حضور در لیگ برتر است، افزود: مسابقات لیگ برتر هاکی آقایان در سال جاری به صورت متمرکز برگزار می‌شود.
نایب رئیس هیئت هاکی استان زنجان با بیان اینکه هنوز زمان و مکان برگزاری مسابقات لیگ برتر هاکی آقایان مشخص نشده است، تصریح کرد: لیگ برتر هاکی آقایان با حضور 10 تیم و به صورت متمرکز برگزار می‌شود.
وی با اشاره به اینکه در مجموعه ورزشی انقلاب یک سالن اختصاصی بری هاکی در حال ساخت است، گفت: طبق قول‌های داده شده این سالن تا پایان سال جاری که به احتمال زیاد دهه فجر باشد به بهره‌برداری می‌رسد.
فضلی اضافه کرد: چون زمین‌های بازی هندبال و هاکی شباهت‌هایی با هم دارند، سالن در دست ساخت در مجموعه ورزشی انقلاب  به‌صورت مشترک برای هاکی و هندبال ساخته می‌شود.
وی همچنین از تشکیل یک تیم زیر گروه برای تیم هاکی بانوان استان زنجان خبر داد و خاطرنشان کرد: برای پرورش بازیکنان، هیئت هاکی استان زنجان اقدام به تشکیل تیمی در رده سنی زیر 18 سال کرده است.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول