اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت هاکی گیلان خبر داد:

اعزام بانوان هاکی گیلان به لیگ برتر

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت هاکی گیلان گفت: بانوان تیم هاکی رودبار به عنوان تیم منتخب گیلان در لیگ برتر کشور در سوم مهر امسال در خراسان رضوی با حریفان دیدار می‌کنند.

اعزام بانوان هاکی گیلان به لیگ برتر
علیرضا رضایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به حضور بانوان هاکی گیلان در رقابت‌های لیگ برتر اظهار داشت: تیم منتخب گیلان که تمام بازیکنان و مربی آن از شهرستان رودبار است از سوم مهر امسال به مدت پنج روز در خراسان رضوی با حریفان دیدار می‌کنند.
وی ادامه داد: در پنجمین دوره مسابقات لیگ برتر هاکی بانوان کشور 10 تیم از استان‌های گیلان، مشهد الف و ب، لرستان، ایلام، همدان، مازندران، زنجان، آذربایجان غربی و گچساران حضور دارند.
رضایی، کسب عنوان نایب قهرمانی المپاد کشور، سه تیم برتر کشور در مسابقات قهرمانی کشور و مقام نخست لیگ دسته یک و ورود به سوپر لیگ هاکی را از افتخارات بزرگ این تیم برای هاکی و ورزش استان نام برد.
رئیس هیئت هاکی گیلان بیان داشت: این تیم نیاز به توجه ویژه از طرف مسئولان ذی‌ربط شهرستان رودبار دارد زیرا تمام این بازیکنان اهل این شهرستان هستند.
وی با اشاره به ترکیب تیم اعزامی گیلان به رقابت‌های لیگ برتر، خاطرنشان کرد: مینا حسنی به عنوان مربی و بازیکن در این تیم حضور دارد.
رضایی ادامه داد: مهری مقصودی، آسیه رمضانی، زهرا آقابیگی، رویا سمیع‌پور، سمیرا کریمی، فاطمه جعفری، فاطمه حسینی، هنگامه چعفری، زینب صدیقی، بهجت نیکدار، نسرین اخلاقی، صدیقه محمدی و کیانا رضایی به عنوان بازیکن تیم را همراهی می‌کنند.
به گفته رئیس هیئت هاکی گیلان، زینب عابدینی به عنوان سرپرست تیم هاکی گیلان را در این رقابت‌ها همراهی می‌کند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول