اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حجت‌الاسلام والسلمین بنایی:

اهل قم سفر رهبری را فراموش نمی‌کنند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: حضرت آیت‌الله خامنه‌ای 10 روز در قم اقامت داشتند که این مدت در سفرهای ایشان بی‌سابقه است و اهل قم هیچ گاه این سفر را فراموش نمی‌کنند.

اهل قم سفر رهبری را فراموش نمی‌کنند
به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده مردم قم در مجلس، حجت الاسلام والمسلمین علی بنایی در مراسم بزرگداشت حضرت موسی مبرقع که در مرقد مطهر این فرزند بلافصل امام جواد برگزار شد، بر لزوم توجه به عمران و آبادانی قم تاکید کرد.
وی اهمیت قم را در روایات اسلامی مورد توجه قرار داد و افزود: شهر مقدس قم چهارمین سرزمینی است که مربوط به خاندان نبوت است و افتخار ما قمی‌ها این است که میزبان خاندان اهل بیت(ع) هستیم و خرسندیم که در  این شهر زندگی می‌کنیم.
وی افزود: چون قمی‌ها همیشه همراه اهل بیت بودند اولاد پیامبر در این شهر سکنی داشتند و نگاه اهل بیت به این شهر معطوف است. 
عضو کمیسیون تلفیق مجلس قصور در خدمتگزاری نسبت به قم را نکوهیده بر شمرد و بیان داشت: وظیفه ما این است در زمانی که مسؤلیتی به عهده داریم نسبت به عمران و آبادانی قم حساس باشیم زیرا صرف اینکه قم شهری ویژه‌ای است، ثمری در پی ندارد.
عضو فراکسیون روحانیون مجلس افزود: اهل بیت(ع) به کسانی که برای تعالی شهر قم تلاش می‌کنند نظر خیر دارند و امیدواریم شاهد روزی باشیم که قم به جایگاه واقعی خود برسد.
وی ادامه داد: تلاش و همت‌های رفیع قم را می‌سازد و ما باید کمک کنیم عمران و آبادانی قم در مسیر جدی قرار بگیرد.
وی با اشاره به سالروز سفر تاریخی مقام معظم رهبری به استان قم اظهار داشت: به یاد داریم حضرت آیت‌الله خامنه‌ای 10 روز در قم اقامت داشتند که این مدت در سفرهای ایشان بی‌سابقه است و اهل قم هیچ گاه این سفر را فراموش نمی‌کنند.
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری نسبت به آبادانی و محرومیت‌زدایی برخی محلات قم خاطرنشان کرد: از جمله پروژه‌هایی که باید هر چه سریع‌تر به انجام برسد بازگشایی مسیر چهل اختران است که بسیار با اهمیت است.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول