اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار امیرآباد خبر داد:

ثبت‏نام 300 نفر در طرح مشاغل خانگی در امیرآباد

خبرگزاری فارس: بخشدار امیرآباد دامغان گفت: 300 نفر در طرح مشاغل خانگی در بخش امیرآباد، از ابتدای اجرای این طرح تاکنون ثبت‏نام کرده‏اند.

ثبت‏نام 300 نفر در طرح مشاغل خانگی در امیرآباد
به گزارش خبرگزاری فارس از دامغان، سیدامیر تقوی ظهر امروز در هفتمین جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‏گذاری شهرستان دامغان در سال جاری اظهار داشت: با توجه به اینکه طرح مشاغل خانگی جزو کارهای اساسی کارگروه اشتغال و سرمایه‏گذاری قرار گرفته، اما برای اجرا و ثبت‏نام بهتر این طرح به روستاها توجه نشده و تبلیغاتی صورت نگرفته و فقط به مرکز شهر پرداخته شده است.
وی افزود: با وجود اینکه روستاهای جنوب شهرستان دامغان دارای ظرفیت‏‏های خوبی هستند، در اجرای طرح مشاغل خانگی کوتاهی صورت گرفته و اداره بازرگانی و مدیریت فرش همکاری خوبی نداشتند و بهانه‏های واهی می‏آورند.
بخشدار امیرآباد دامغان یادآور شد: پیشنهاد می‏کنم کمیته طرح مشاغل خانگی ایجاد شود تا بسترهای لازم برای اجرای بهتر این طرح فراهم شود.
وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه دولت متعهد شد در سال جاری 2.5 میلیون نفر شغل در جامعه ایجاد کند، باید بکوشیم در راستای عملیاتی کردن این تعهد و طرح مشاغل خانگی دولت را یاری کنیم.
تقوی افزود: یکی از کارهایی که به اجرای موفق طرح مشاغل خانگی می‎‏تواند کمک کند، این است که برای ثبت‏نام‏کنندگان کارت صادر و اولویت‏بندی لحاظ شود تا بی‏عدالتی در اعطای تسهیلات به ثبت‏نام‏کنندگان به وجود نیاید.
وی بیان کرد: با توجه به اینکه شهرستان دامغان از آمار بالای بیکاری در شرق استان سمنان برخوردار بوده، باید تلاش کنیم که این آمار با ایجاد اشتغال و اجرای طرح مشاغل خانگی و راه‏های دیگر کاهش پیدا کند.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول