اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار کرمان:

راهیان نور در حفظ فرهنگ جنگ تاثیر دارد

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان گفت: راهیان نور نقش مؤثری در حفظ فرهنگ دفاع مقدس دارد.

راهیان نور در حفظ فرهنگ جنگ تاثیر دارد
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، جواد کمالی در ستاد راهیان نور استان کرمان که با حضور نماینده ویژه رئیس جمهور برگزار شد، اظهار داشت: پیروزی انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی دو رویداد بزرگ نیم قرن گذشته دنیا به شمار می‌روند.
وی پیروزی انقلاب اسلامی را در تاریخ اسلام بی‌سابقه دانست و بیان داشت: اگر چه گاهی و در مناطقی حرکت‌های انقلابی انجام شده، اما در حد انقلاب اسلامی ایران نبوده است.
کمالی پیروزی انقلاب اسلامی را در شرایط سخت جهانی و تاریکی تاریخ سیاسی عنوان کرد و افزود: این پیروزی شبیه به معجره بود.
وی تصریح کرد: جنگ تحمیلی نیز بزرگ‌ترین حادثه سیاسی ادیان تاریخ بود که با لطف خداوند و رهبری امام خمینی (ره) و جهاد مردم به موفقیت ختم شد.
کمالی فعالیت‌های صورت گرفته در زمینه دفاع مقدس را ارزشمند دانست و بیان داشت: با این وجود کارهای زیادی وجود دارد که می‌توانیم برای ثبت آن در خاطره‌ها انجام داد.
معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان ابراز داشت: یکی از فعالیت‌های ماندگار تاریخ حفظ فرهنگ دفاع مقدس در میان نسل‌های جوان و انتقال آن به آینده است.
وی افزود: از مهم‌ترین اقداماتی که در این زمینه انجام شده، راه‌اندازی کاروان‌های راهیان نور است که اثر بسیار مطلوبی در میان جوانان دارد.
کمالی با بیان اینکه بستر مناسبی برای اجرای این طرح در کشور فراهم است، گفت: لشکر و بسیج پرتلاش و با تدبیر در حوزه راهیان نور خدمت می‌کنند.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول