اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده نیروی انتظامی خلخال:

توسعه اجتماعی با رویکرد تربیت صحیح کودکان اتفاق می‌افتد

خبرگزاری فارس: فرمانده نیروی انتظامی شهرستان خلخال گفت: توسعه واقعی جامعه و نظام اجتماعی با تربیت صحیح کودکان به عنوان آینده‌سازان این نظام اتفاق می‌افتد.

توسعه اجتماعی با رویکرد تربیت صحیح کودکان اتفاق می‌افتد
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حسین بهمنی همزمان با روز کودک در تجلیل از همیاران پلیس در خلخال اظهار داشت: کودکان امروز سرمایه‌های آینده نظام اسلامی ما هستند که نگرش صحیح در تربیت آنها سبب می‌شود تا انقلاب اسلامی بتواند حرکت آینده‌ساز خود را شایسته و بهتر در عرصه‌های مختلف متبلور کند.
وی تامین مایحتاج زندگی را امری طبیعی توصیف کرد و گفت: مهم‌تر از این نکته در زندگی امروزی تربیت صحیح فرزندان است که باید بر مدار دین و معنویت و اخلاق اتفاق بیفتد.
این مسئول هرگونه بی‌توجهی به علایق و سلایق کودکان و نوجوانان را نکوهیده توصیف کرد و افزود: نباید اجازه دهیم بین اولیا و فرزندانشان فاصله ایجاد شود تا جامعه به سوی بی‌نظمی و ناهنجاری‌های معمول سوق پیدا کند.
فرمانده نیروی انتظامی خلخال به نقش حساس و تاثیری‌گذار جامعه در آگاهی‌بخشی به جوانان و نوجوانان در مقابله با مشکلات امروزی اشاره کرد و افزود: جوانان و نوجوانان امروز ما مدیران آینده کشور هستند و باید در تربیت صحیح آنها از هیچ تلاش و کوششی دریغ نکنیم و با دلسوزی چارچوب خانواده را مستحکم کنیم.
این مسئول با یادآوری اینکه دشمنان نظام اسلامی ما امروز بیشترین برنامه‌ریزی‌های تهاجمی خود را علیه جوانان و نوجوانان تدارک دیده‌اند، اظهار داشت: استکبار جوانان معصوم ما را مورد هدف و آماج خود قرار داده زیرا فکر می‌کند که با نفوذ فرهنگی و به راه‌انداختن جنگ نرم می‌تواند این ساختار دینی و فرهنگی را بشکند ولی به یقین این آرزو را به گور می‌برد.
وی با تقدیر از خانواده‌ها در همکاری و تعامل با پلیس ابراز داشت: در ماه‌های اخیر بیش از 400 گیرنده ماهواره در شهرستان خلخال جمع‌آوری شده و هم اکنون همه خانواده‌ها می‌دانند که وجود یک ماهواره و یا سیستم دریافت کننده از آن در حقیقت یک سرباز دشمن در پشت‌بام خانه‌های ماست.
بهمنی تصریح کرد: دشمن در 15 محور این انقلاب بزرگ را به ویژه در بخش فرهنگی مورد هجمه قرار داده و ما تنها با بصیرت و آگاهی می‌توانیم بر این مشکلات فائق آییم.
فرمانده نیروی انتظامی خلخال اضافه کرد: این وظیفه ماست که با توجه به تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی و دستگیری از آموزه‌های مقام ولایت با بیداری و بصیرت حملات فرهنگی دشمنان را در زمین خودشان خنثی کنیم.
این مسئول در پایان سخنان خود خواستار توسعه و تعمیق فرهنگ حجاب و عفاف در بین خانواده‌ها شد و بر تقویت اعتماد به نفس در بین جوانان و خانواده‌ها تاکید کرد.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول