اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت والیبال آذربایجان‌شرقی:

قهرمانی حاصل استعدادیابی در رده‌های سنی پایین بود

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت والیبال آذربایجان‌شرقی پس از قهرمانی تیم والیبال امید در کشور گفت: قهرمانی تیم امید حاصل استعدادیابی و سرمایه‌گذاری در رده‌های سنی پایین بود.

قهرمانی حاصل استعدادیابی در رده‌های سنی پایین بود
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی تربیت بدنی آذربایجان‌شرقی، فرج فرج‌اللهی پس از قهرمانی تیم والیبال امید با تبریک به کادر فنی، بازیکنان و خانواده قهرمانان اظهار داشت: این قهرمانی پس از 10 سال در حالی به دست آمد که سال 90 سال پر رونق برای ورزش استان و خصوصا والیبال بود و پس از نایب قهرمانی تیم والیبال شهرداری تبریز در لیگ دسته یک و صعود به لیگ برتر والیبال پس از پنج سال و سومی تیم والیبال بانوان نوجوانان در رقابت‌های قهرمانی کشور، این قهرمانی موفقیت والیبال استان را نشان می‌دهد.
فرج اللهی تصریح کرد: قهرمانان تیم والیبال امید آذربایجان‌شرقی از رده سنی نوجوانان در کنار هم در حال تمرین هستند و این قهرمانان در کلاس‌های آموزشی تابستانی شناسایی و استعدادیابی شده و در این مدت با مربیان طراز اول استان تمرین کرده و به زودی این بازیکنان با حمایت هیئت والیبال استان در تیم‌های لیگی درخشش خود را ادامه خواهند داد.
تیم والیبال امیدهای آذربایجان‌شرقی پس از 10 سال دوباره بر سکوی قهرمانی کشور ایستاد.
مرحله نهایی رقابت‌های والیبال قهرمانی امیدهای کشور با حضور هشت  تیم برتر کشور از 9 مهر ماه به میزبانی کرمانشاه برگزار و تیم آذربایجان‌شرقی به مربیگری عادل بناکار موفق شد با شسکت دادن تیم توابع تهران به مقام قهرمانی کشور دست یابد.
در دیدار فینال تیم آذربایجان‌شرقی با نتیجه سه بر دو و با نتایج 25 بر 21 ، 23 بر 25 ، 25 بر 23 ، 24 بر 26 و 15 بر 13 تیم توابع را شکست دهد.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول