اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با معرفی نفرات برتر؛

جشنواره بازی‌های محلی با اسب در سنندج پایان یافت

خبرگزاری فارس: جشنواره بازی‌های محلی با اسب کردستان با معرفی نفرات برتر در چهار رشته مارپیچ، امداد، سوارکار خوب و پرچم‌برداری در سنندج پایان یافت.

جشنواره بازی‌های محلی با اسب در سنندج پایان یافت
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، در این جشنواره که شامگاه جمعه به مناسبت گرامیداشت هفته میراث فرهنگی در استادیوم ورزشی 22 گولان سنندج برگزار شد، 70 سوارکار مرد و زن با هم رقابت کردند.
کمال زندسلیمی، آرام میهمی و مردان میهمی به ترتیب مقام‌های اول تا سوم بخش مارپیچ با اسب را از آن خود کردند.
همچنین در بخش مارپیچ بانوان، خانم‌ها سمیه یاری عنوان اول را کسب کرد و طهورا امینا و مهرناز رضایی به عنوان نفرات دوم و سوم معرفی شدند.
دیاکو میهمی در قسمت سوارکار خوب اول شد، شاهین تیمم مقام دوم را به دست آورد و مردان میهمی نیز به مقام سوم این بخش از مسابقات بازی‌های محلی با اسب کردستان را از آن خود کرد.
در بخش پرچم‌برداری نیز آرام میهمی مقام نخست را کسب کرد و سینا آریانژاد و مردان میهمی نیز به ترتیب به مقام‌های دوم و سوم رسیدند.
کمال زندسلیمی در بخش امداد نیز در جایگاه اول ایستاد، دیاکو میهمی مقام دوم را کسب کرد و شاهین رحیمی نیز به مقام سوم رسید.
در بخش مسابقه امداد بانوان نیز لیلی تیمم به عنوان نفر اول این بخش معرفی شد و در پایان تمام این نفرات با اهدای لوح تقدیر و جوایزی مورد تقدیر قرار گرفتند.
به گفته رئیس هیئت سوارکاری کردستان، این جشنواره توسط میراث فرهنگی و با همکاری این هیئت و اداره‌کل ورزش و جوانان استان و با هدف احیای فرهنگ سوارکاری و نیز احیای بازی‌های محلی برگزار شده است.
عبدالمومن مردوخ در پایان با اشاره به حضور 70 سوارکار مرد و زن از باشگاه‌های اوراز، شاهو، زرتشت، لاو، سهند و کردان در این مسابقات، عنوان کرد: این مسابقات در رشته‌های مارپیچ، امداد، سوارکار خوب و پرچم‌برداری برگزار شد.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول