اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده رستم و ممسنی خواستار شد؛

تسریع در پرداخت معوقه مطالبات بازنشستگان فارس

خبرگزاری فارس: نماینده مردم ممسنی و رستم خواستار اعمال افزایش حقوق ناشی از اجرای قانون مدیریت خدمات کشوری از اول مهر ماه 87 در مورد بازنشستگان شد.

تسریع در  پرداخت معوقه مطالبات بازنشستگان فارس
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده مردم رستم و ممسنی در مجلس شورای اسلامی، عبدالرضا مرادی اظهار داشت: طی درخواست و نامه رئیس هیئت مدیره بازنشستگان فرهنگی فارس با خبر شدم که افزایش حقوق ناشی از اجرای قانون مدیریت خدمات کشوری از اول مهر 87 اعمال نشده و تاکنون وجهی در این مورد به آنان پرداخت نشده است.
وی ادامه داد: نتیجه اقدام و توجه به بازنشستگان موجب آرامش خاطر افراد می‌شود و رفاه و آسایش بازنشستگان در رسیدن جامعه به آرامش فکری و ذهنی، موثر است چراکه از یک سو موجب امیدواری نسل و شاغلان فعلی و از سوی دیگر باعث رضایت‌مندی بازنشستگان می‌شود.
نایب رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی ضمن اشاره به مشکلات معیشتی مردم ادامه داد: این مسائل و مشکلات بیشتر از هر چیز متوجه سالمندان می‌شود چراکه آنان با افزایش تورم سالانه، درآمد بازنشستگی‌شان نیز تغییر چندانی نمی‌کند و آنان مجبورند خود را با شرایط وقف دهند.
نماینده مردم ممسنی و رستم ضمن اشاره به دیدار‌های مکرر خود با بازنشستگان خاطرنشان کرد: در گردهمایی کانون بازنشستگان استان فارس که در شهرستان ممسنی نیز برگزار شد حضور یافته و آنها سخت از وضعیت موجود و عدم پرداخت مطالبات خود گله‌مند بودند.
مرادی افزود: به پیوست نامه هیئت مدیره کانون بازنشستگان فرهنگی استان فارس، در نامه‌ای از رئیس سازمان بازنشستگی کشور خواسته‌ایم تا تدبیری اساسی برای دغدغه فرهنگیان فارس اندیشیده و نسبت به پرداخت مطالبات آنان اقدام شود.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول