اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون مطبوعاتی اداره کل ارشاد قم خبر داد:

ثبت‌نام 70 درصد خبرنگاران قمی در سامانه «سمان»

خبرگزاری فارس: معاون مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم گفت: حدود 70 درصد خبرنگاران قمی در سامانه سمان ثبت‌نام کرده و افراد باقی مانده نیز باید هرچه سریعتر نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

ثبت‌نام 70 درصد خبرنگاران قمی در سامانه «سمان»
محمد خامه‌یار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به اینکه مرحله اول ثبت‌نام خبرنگاران در سامانه "سمان" تمام شده است، اظهار کرد: مرحله دوم ثبت‌نام در این سامانه تا 15 مهرماه ادامه دارد و کسانی که نسبت به ثبت‌نام در این سامانه اقدام نکرده‌اند، باید نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.
وی ادامه داد: فعالان در عرصه رسانه و نشریات باید با مراجعه به این سامانه اطلاعات خود را وارد کنند و همه کسانی که در رسانه‌ها و نشریات فعالیت کرده و اثری ارائه کرده باشند، می‌توانند در این سامانه ثبت‌نام کنند.
معاون مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم خاطرنشان کرد: ارائه خدمات مختلف به خبرنگاران از جمله هدیه رئیس جمهور منوط به ثبت نام در سایت سمان است.
وی با اشاره به اینکه این سامانه یک بانک اطلاعات جامع از خبرنگاران خواهد بود، تصریح کرد: در استان قم بسیاری از خبرنگاران نسبت به ثبت‌نام در این سامانه اقدام کرده‌اند ولی پیش‌بینی می‌کنیم که هنوز 20 تا 30 درصد از خبرنگاران در این سامانه ثبت نام نکرده باشند.
خامه‌یار بیان کرد: البته از طریق سامانه پیامکی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و دفاتر نشریات، خبرگزاری‌ها و رسانه‌ها نیز اطلاع‌رسانی خواهیم کرد اما، به هر حال فرصت زیادی باقی نمانده است و کسانی که در سامانه ثبت نام نکرده‌اند باید هر چه سریع‌تر با مراجعه به سایت http://www.saman-gov.ir اقدام لازم را انجام دهند.
انتهای پیام،/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول