اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در گرامیداشت روز جهانی کودک؛

جشنواره پرواز بادکنک‌ها در سنندج برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: به مناسبت روز جهانی کودک جشنواره بزرگ پرواز بادبادک‌ها و بادکنک‌ها روز جمعه در پارک آبیدر سنندج برگزار می‌شود.

جشنواره پرواز بادکنک‌ها در سنندج برگزار می‌شود
مدیر کانون کودکان و نوجوانان استان کردستان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج، اظهار داشت: نقاشی خانوادگی، ساخت کاردستی، ایستگاه ادبی و اجرای برنامه عروسکی از دیگر برنامه‌های روز جمعه در پارک آبیدر سنندج است که امیدواریم خانواده‌ها همراه با فرزندانشان هثل همیشه از این برنامه‌ها استقبال کنند.
به گفته سهیلا شیخی این برنامه‌ها از ساعت 15 الی 18 روز جمعه 15 مهر ماه در محل آبیدر مرکز شماره 2 سنندج و یک روز زودتر از روز جهانی کودک برگزار می‌شود و هدف از زودتر برگزار کردن برنامه‌ها حضور پرشورتر خانواده‌ها در کنار فرزندانشان در روز تعطیل است.
وی با بیان اینکه روز جهانی کودک بهانه‌ای است تا کودکان بهتر دیده شوند، گفت:  کودکان امروز، سازندگان فردایند که باید به درستی حقوق آنان را رعایت کرد.
مدیر کانون استان کردستان، با اشاره به آموزه‌های اسلامی و حقوق کودکان از منظر اسلام، افزود: توجه بسیار زیادی در آیات قرآن و احادیث پیامبر اسلام و سخن ائمه اطهار وبزرگان دینی در رابطه با اهمیت موضوع کودکان شده است که توجه به این موضوع می‌تواند جهانی سرشار از نیکی و خوشبختی را برای کودکان به وجود آورد.
به گفته شیخی این برنامه‌ها به بهانه روز جهانی کودک و تأکید بر اهمیت موضوع پرورش و تربیت کودکان و راه‌های توجه به آنان در راستای تحقق شعار « کودک باید در فضایی سرشار از خوشبختی، محبت و تفاهم بزرگ شود» صورت می‌گیرد.
برنامه‌های جشنواره یک هفته با کانون نیز از تاریخ 16 لغایت 22 مهر ماه در 16 مرکز ثابت و 2 کتابخانه سیار روستایی استان کردستان برگزار می‌شود.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول