اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هئیت بوکس مازندران:

بسیاری از شهرستان‌های مازندران رینگ بوکس ندارند

خبرگزاری فارس: رئیس هئیت بوکس استان مازندران نداشتن امکانات و فضای اختصاصی برای رشته بوکس را از مهم‌ترین مشکلات این هئیت در استان مازندران ذکر کرد و گفت:‌ بسیاری از شهرستان‌ها رینگ ندارند.

بسیاری از شهرستان‌های مازندران رینگ بوکس ندارند
حسین جعفری در حاشیه برگزاری مسابقات قهرمانی بوکس مازندران که به مدت 3 شب در سالن پهلوان رنجبر صفری زیراب برگزار شد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سوادکوه با بیان این مطلب که استان مازندران یک‌هزار و 180 بوکسور سازمان یافته دارد، بیان داشت: مازندران تنها استانی است که دو عضو تیم ملی آن مهدی طلوعی و جاسم دلاوری در اردو برای حضور در مسابقات جهانی حضور دارند. 
رئیس هئیت بوکس استان مازندران از اعزام تیم بوکس مازندران در آبان ماه سال جاری به اردوی داغستان خبر داد و گفت:‌ این اردو برای افزایش توان فنی بوکسورهای استان در نظر گرفته شده است.
وی با تاکید بر این مطلب که آموزش مربیان و داوران، گام مهمی در استفاده از توانمندی‌های بوکس مازندران در دستیابی به موفقیت است، خاطرنشان کرد:‌ کلاس مربیگری و داوری درجه یک، دو و سه با حضور مدرس فدراسیون جهانی در تنکابن برگزار می‌شود.
جعفری نداشتن امکانات و فضای اختصاصی برای رشته بوکس را از مهم‌ترین مشکلات این هئیت در استان ذکر کرد و افزود:‌ بسیاری از شهرستان‌ها رینگ ندارند و همین رینگ مورد استفاده در مسابقات سوادکوه هم اجاره‌ای است.
رئیس هئیت بوکس استان مازندران با انتقاد از اینکه استان مازندران یک سالن اختصاصی بوکس هم ندارد، عنوان کرد:‌ سالن‌ها در اختیار بخش خصوصی قرار دارد و برای هر مسابقه‌ای باید علاوه بر پرداخت اجاره سالن، هماهنگی‌هایی را نیز برای اخذ وقت مسابقه نیز باید انجام دهیم.
جعفری تصریح کرد: به رشته ورزشی بوکس مانند سایر رشته‌های ورزشی اهمیت نمی‌دهند و بوکس در برنامه‌های  صدا و سیما جایگاهی ندارد و در مدت خدمت سربازی هم این رشته ورزشی مورد توجه نیست که به عدم استقبال حامیان مالی منجر می‌شود.
عضو کمیته انضباطی فدراسیون بوکس کشور از رایزنی برای اختصاص زمین برای ساخت سالن بوکس اشاره کرد و گفت: ‌در ساری، بابلسر و تنکابن زمین آماده شده، ولی بودجه برای ساخت سالن وجود ندارد.
وی از فراز و فرودهای بوکس استان مازندران گفت و افزود: قبل از سال 86 وضعیت خوبی نداشته‌ایم، ولی بعد از این تاریخ با توجه به تغییر و تحولات استانی، در سال 87 موفق به کسب رتبه اول، در سال 87 رتبه دوم کشوری را کسب کردیم و در سال 89 به‌دلیل در اختیار نداشتن جاسم دلاوری، علی عبدی و بیماری حسن کاردگری در مازندران ششم شدیم و در حال حاضر دو عضو تیم ملی داریم.
رئیس هئیت بوکس شهرستان سوادکوه و مسئول برگزاری مسابقات قهرمانی بوکس مازندران نیز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سوادکوه با اشاره به این مطلب که در این مسابقات 128 بوکسور از 18 تیم مازندران حضور دارند، گفت: برگزاری موفق میزبانی مسابقه دوستانه بوکس در ماه مبارک رمضان امسال و استقبال قابل توجه علاقمندان به آن موجب شده که میزبانی مسابقات قهرمانی استان نیز به سوادکوه اختصاص یابد.
علی نصیری از حضور بیش از 60 بوکسور در سوادکوه خبر داد و گفت: نداشتن سالن و نبود رینگ هوایی از مهم‌ترین مشکلات ما در هئیت بوکس سوادکوه است.
نصیری خاطرنشان کرد: چهار مربی و یک‌ داور بوکس در شهرستان سوادکوه حضور دارند.
وی خواستار اختصاص امکانات بیشتر برای این رشته ورزشی شد و اذعان داشت: برای میزبانی مسابقات قهرمانی بوکس مازندران، رینگ هوایی بوکس را از تنکابن و با پرداخت کرایه حمل توسط هئیت بوکس استان در اختیار گرفیم.
انتهای پیام/ن۲۰ 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول