اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معرفی امامزادگان قم در نمایشگاه کریمه اهل بیت(ع)

خبرگزاری فارس: در پنجمین نمایشگاه ملی کریمه اهل بیت(ع) از سوی اداره کل اوقاف قم اقدام به معرفی امامزادگان این استان شده است.

معرفی امامزادگان قم در نمایشگاه کریمه اهل بیت(ع)
به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از ستاد خبری پنجمین جشنواره ملی فرهنگی هنری کریمه اهل بیت(ع)، روح‌الله شفیعی، مدیر روابط عمومی اداره کل اوقاف وامور خیریه قم اظهار کرد: در نمایشگاه امسال طبق سال‌های گذشته غرفه معرفی امامزادگان توسط اداره کل اوقاف وامور خیریه قم دایر شده و به معرفی امامزادگان استان می‌پردازد.
وی افزود: در این غرفه تصاویر زیبایی از امامزادگان استان طراحی و تهیه شده و در معرض دید عموم قرار گرفته است.
وی ادامه داد: تمبرهای اختصاصی برخی از امامزادگان قم، کارت پستال، پازل و نقشه جامع مکان نمای امامزادگان استان نیز در این غرفه به بازدیدکنندگان ارائه می‌شود.
شفیعی به ارائه شجره‌نامه جامع امامزادگان قم در این غرفه به عنوان جدیدترین محصول اداره کل اوقاف و امور خیریه اشاره کرد و افزود: این مجموعه شامل شجره‌نامه تمام امامزادگان استان به تعداد بیش از 400 مورد اعم از امامزادگانی که در قرن چهارم جزو محدوده قم بوده‌اند و امامزادگانی که هم اکنون جزو‌ استان قم محسوب می‌شوند است.
وی ادامه داد: همچنین محصول دیگری به نام کتاب فرشتگان آسمانی برای نخستین بار در نمایشگاه کریمه اهل بیت(ع) ارائه شده که این کتاب ویژه کودکان بوده و با استفاده از تصاویر بسیار جذاب و اشعار کودکانه به معرفی امامزادگان می‌پردازد.
نمایشگاه پنجمین جشنواره ملی فرهنگی هنری کریمه اهل بیت(س) از هفتم تا هفدهم مهر ماه صبح‌ها از 9 تا 12 و عصرها از 16 تا 21 در صحن جوادالائمه(ع) میزبان علاقه‌مندان است.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول