اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه گلپایگان:

حضور مسئولان در نماز جمعه ضعیف است

خبرگزاری فارس: امام جمعه گلپایگان گفت: بسیاری از مشکلات مردم را می‌توان در نماز جمعه و جماعت برطرف کرد تا دیگر نیازی به مراجعه نداشته باشند اما حضور مسئولان در نماز جمعه ضعیف است.

حضور مسئولان در نماز جمعه ضعیف است
به گزارش خبرگزاری فارس از گلپایگان، حجت‌الاسلام محمدرضا اسماعیلی در جلسه شورای اداری شهرستان به بیان ویژگی‌های مدیران و مسئولان لایق پرداخت و اظهار داشت: یک مسئول باید از سلامت اندیشه برخوردار باشد و باید هرچه می‌توانیم در سالم‌سازی فکری خودمان تلاش کنیم و افکارمان را با معیارهای توحیدی و اسلامی محک بزنیم و ببینیم که چقدر به آن معیارها نزدیک هستیم.
وی در ادامه به دیگر شاخصه یک مسئول اشاره کرد و گفت: یک مدیر موفق کسی است که از سوز عشق و خدمت به مردم برخوردار باشد تا بتواند به جایگاه خدمتگزاری به مردم دست پیدا کند.
نماینده ولی فقیه در شهرستان گلپایگان اظهار داشت: یک مدیر موفق کسی است که کار امروز را به فردا موکول نکند و با کرامت با ارباب رجوع برخورد کند، مسئولان باید کریمانه پاسخگوی مردم باشند.
اسماعیلی در ادامه بیان داشت: افراد بسیاری هستند که از علم و تخصص بالایی برخوردارند اما سلیقه رفتار با مردم و قدرت به کارگیری افکار و اندیشه‌های مردمی را ندارند، انسان موفق کسی است که بهترین سلیقه‌ها را در اجرای مأموریت‌ها به کار گیرد.
امام جمعه گلپایگان تاکید کرد: مسئولان باید اطلاعات عمومی و تخصصی خود را افزایش دهند و از آن کمال استفاده را ببرند.
وی در ادامه به سادگی، از دیگر ویژگی مسئولان اشاره کرد و گفت: مسئولان نباید دنبال تجمل و تجمل‌گرایی باشند و از زندگی ساده‌ای برخوردار باشند، حضور مسئولان در نماز جمعه ضعیف است، بسیاری از مشکلات مردم در نماز جمعه و جماعت برطرف می‌شود و دیگر نیازی به مراجعه به ادارات ندارند، نماز جمعه متعلق به تمام مردم است و باید از این فرصت‌ها بیشترین استفاده را ببریم.
اسماعیلی افزود: در شهرستان تعامل و همکاری خوبی بین مسئولان وجود دارد باید همگی با هم تلاش کنیم و مشکلات پیش‌رو را برطرف کنیم.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول