اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد آستارا خبر داد:

برگزاری جشنواره تئاتر منطقه‌‌ای کشور در آستارا

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا از برگزاری جشنواره تئاتر منطقه‌ای کشور در این شهرستان خبر داد.

برگزاری جشنواره تئاتر منطقه‌‌ای کشور در آستارا
ابوطالب جوان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آستارا گفت: با همکاری مسئولان شهرستان به ویژه فرماندار آستارا جشنواره تئاتر منطقه‌ای در اواخر آبان امسال و پس از برگزاری جشنواره استانی در مرکز گیلان برگزار می‌شود.
وی با اشاره به شرکت هنرمندان استان‌های گیلان، مازندران، قزوین، زنجان و اردبیل در این جشنواره افزود: نفرات برتر این جشنواره در زمینه‌های انتخاب بهترین کارگردان، بهترین متن، بهترین گروه، بهترین بازیگر و دیگر موارد  ضمن اهدای لوح افتخار به این برگزیدگان به جشنواره تئاتر کشوری که در دهه فجر امسال برگزار می‌شود راه می‌یابند.
این مسئول با یادآوری اینکه همواره جشنواره‌های استانی و منطقه‌ای قبل از برگزاری جشنواره کشوری برگزار می‌شود گفت: در جشنواره استانی تئاتر گیلان که در 18 مهر جاری برگزار می‌شود برای نخستین بار در دهه‌های گذشته یک نمایش از شهرستان به نام «مرگ بازی» به نمایش در می‌آید.
وی درباره پیشرفت فیزیکی مجتمع فرهنگی و هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا ابراز داشت: فاز نخست این پروژه شامل سالن بزرگ 750 نفره با تاسیسات جانبی در حال احداث است که امیدواریم در آینده نزدیک به بهره‌برداری برسد.
جوان با اشاره به برخورداری این سالن از امکانات پیشرفته، تصریح کرد: دیواره‌های داخلی آن از جنس mdf است که قبل از نصب، تمام سیستم ضد صدا نصب و به اتمام رسیده است.
این مسئول فاز دوم این پروژه را شامل نمای بیرونی، گالری، سالن انتظار، اتاق گریم، اتاق مدیریت، بوفه، سرویس‌های بهداشتی، موتور خانه و اتاق تمرین عنوان کرد.
وی اذعان داشت: یکی از مشکلات اساسی در این زمینه، نبود فضای کافی برای پارک وسایل نقلیه به فراخور ظرفیت سالن است که برای حل این موضوع در حال رایزنی با مسئولان هستیم، ولی هنوز به نتیجه مشخصی نرسیده و امیدواریم در آینده برطرف شود.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول