اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی

احمدی‌نژاد در جمع مردم تویسرکان:

تاریخ ایران را می‌دانم/قول می‌دهم مردم تویسرکان از بن بست خارج شوند

خبرگزاری فارس: رئیس جمهور به مردم تویسرکان قول داد که دولت امشب تصمیماتی میگیرد تا تویسرکان از بن‌بست خارج شود.

تاریخ ایران را می‌دانم/قول می‌دهم مردم تویسرکان از بن بست خارج شوند
به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری فارس به استان همدان، محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهور طی سخنانی در جمع مردم شهرستان تویسرکان با بیان اینکه تجلی توحید و ایمان به خداوند در زندگی انسان محبت به دیگران است، گفت: معمولا زمانی که دشمن افراد عادی زمین میخورد، آن فرد خوشحال می‌شود در حالی که امیرالمومنین علی (ع) بر جنازه دشمنش که علیه او قیام کرده بود،‌غصه می‌خورد که این به خاطر مهربانی است.
امیرالمومنین می‌فرماید چرا اینقدر سقوط کرده‌ای در حالی که می‌توانستی یک انسان شایسته باشی.

وی ادامه داد: خاصیت ایمان به خداوند و توحید نرم شدن دل انسان است که در این صورت محبت در دل پر می‌شود و حقیقت انسانی انسان بروز می‌کند.

رئیس جمهور با بیان اینکه ادعاها زیاد است و برخی‌ها جانماز آب می‌کشند درباره معیار سنجش ادعاها تصریح کرد: معیار سنجش ادعاها این است که ببینیم آیا فردی در دلش نسبت به دیگران عشق و محبت دارد.

احمدی‌نژاد خاطرنشان کرد: مشکلات در طول تاریخ از انسان‌هایی است که دلشان خالی از محبت است.

وی اظهار داشت: به هر نسبت که دل انسان از محبت خالی شود جای آن را کینه خواهد گرفت و به همان اندازه انسان از انسانیت به خدا دور می‌شود.

رئیس جمهور با اشاره به اینکه انسانیت به ظواهر نیست اظهار داشت: آدم‌هایی را داریم که 80 سال روزی 5 بار نماز را در خانه خدا اقامه کرده و قرآن را حفظ هستند اما دلشان خالی از محبت خلق خداست. پس ای کاش حداقل 80 سال را صفا می‌کردند و از دنیا بهره‌ می‌بردند که در این صورت حداقل کاری انجام داده بودند.

احمدی‌نژاد فلسفه ولایت را محبت عنوان و تصریح کرد: امروز دنیا گرفتار انسان‌های دور از محبت است که می‌بینیم یک میلیون انسان را در عراق و افغانستان به خاک وخون می‌کشند و به جای عذرخواهی طلبکار هستند چرا که دل‌هایشان سخت شده و از انسانیت بویی نبردند.

وی تاکید کرد: به لطف خدا مردم تویسرکان و ملت ایران در سایه عشق به پیامبر (ص) مردمی مهربان هستند که قلب‌هایشان سرشار از مهربانی به انسان‌ها و خوبی‌هاست.

رئیس جمهور در بخش دیگری از سخنان خود بر لزوم ساختن ایران تاکید کرد و اظهار داشت: انسان مهربان محال است مشکلات دیگران را ببیند و بی‌تفاوت باشد و آنها موجودی‌شان را با دیگران تقسیم می‌کنند.

احمدی‌نژاد بر لزوم ساختن ایران بر عشق و محبت تاکید و در خصوص مشکل بیکاری یادآور شد: باید از همه دست به دست هم بدهیم و با یک حرکت انقلابی بیکاری را از این سرزمین ریشه‌کن کرده و برای تمام جوانان شغل مناسب ایجاد کنیم.

رئیس جمهور با بیان اینکه یکی از سخت‌ترین لحظات برای بنده زمانی است که یک جوان آماده کار است اما فرصت کار در اختیار ندارد، اظهار داشت: ما با وسیع کردن امکانات آماده‌ایم و دولت در خدمت شماست بنابر این باید دست به دست هم بدهیم و در همه کشور به خصوص در تویسرکان برای همه جوانان اشتغال ایجاد کنیم.

احمدی‌نژاد در ادامه درخصوص وظایف دولت در قبال مردم گفت: امام جمعه که از دوستان قدیمی بنده هستند فرمودند تویسرکان باید از بن‌بست خارج شود و بنده به ایشان قول دادم امشب در دولت تصمیماتی خواهیم داشت تا تویسرکان از بن‌بست خارج شود.

وی پشتیبانی،‌ حمایت، ارائه تسهیلات و فراهم کردن زیرساخت‌ها را از جمله وظایف دولت برشمرد و گفت: هر کسی بخواهد در تویسرکان سرمایه‌گذاری کند دولت در این سرمایه‌گذاری او را کمک خواهد کرد تا ایجاد کارخانه در این شهرستان آغاز شود.

وی خطاب به تویسرکانی‌ها نیز تاکید کرد: شما نیز آستین همت را بالا بزنید و حرکت کنید و شهرستان خود را بسازید و بر بام عزت و پیشرفت ایران بنشانید.

رئیس جمهور همچنین خطاب به مردم تویسرکان اظهار داشت: در انجام این ماموریت مراقب وسوسه شیطان باشید که القا ناامیدی و ناتوانی می‌کند.

احمدی‌نژاد گفت: بنده به عنوان کوچک شما، تاریخ ایران را می‌دانم و ایران را دیده‌ام و گواهی می‌دهم مردم ایران به ویژه جوانان تویسرکانی قادرند ایران و شهر خود را بسازند.
انتهای پیام/
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول