اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون وزیر راه و شهرسازی:

خبری از پرداخت بخشودگی عوارض بافت‌های فرسوده نیست

خبرگزاری فارس: معاون وزیر راه و شهرسازی درباره اعمال بخشودگی عوارض بافت‌های فرسوده گفت: تاکنون هیچ‌گونه اعتباری پرداخت نشده است.

خبری از پرداخت بخشودگی عوارض بافت‌های فرسوده نیست
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مجید کیان‌پور ظهر امروز در جلسه توانمندسازی و بهسازی سکونتگاه‌های غیررسمی در اصفهان با بیان اینکه سکونتگاه‌های غیر رسمی به مناطق حاشیه و محروم شهرها گفته می‌شود که ساخت و سازهای غیرمجاز در آن صورت می‌گیرد، اظهار داشت: وجود این سکونتگاه‌های غیر رسمی سبب بروز مشکلات فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی برای شهرهای مادر می‌شود.
وی با اشاره به اینکه پروژه‌هایی که در زمینه سکونتگاه‌های غیر رسمی تعریف می‌شود باید زودبازده و پرثمر باشد، افزود: بنابراین پروژه‌هایی را در سال جاری دنبال می‌کنیم که تا پایان سال مالی آینده به اتمام برسد.
معاون وزیر راه و شهرسازی اضافه کرد: استان اصفهان دارای 10درصد بافت فرسوده و همچنین حجم زیادی از سکونتگاه‌های غیر رسمی کشور است و در صدد هستیم از محل مازاد اعتبارات ملی، اصفهان را در اولویت تخصیص اعتبار قرار دهیم.
وی با بیان اینکه میزان اعتبار بافت‌های فرسوده با توجه به شاخص‌های مناطق تعیین می‌شود، گفت: مسکن یک بخش فرابخشی است و نیازمند ورود دستگاه‌های مختلف اجرایی است.

*دفاتر نوسازی بافت فرسوده در سراسر کشور راه اندازی می‌شود
کیان‌پور با اشاره به اینکه دستورالعمل راه‌ اندازی دفاتر نوسازی بافت فرسوده در مناطق مختلف کشور در حال تهیه است، بیان کرد: به منظور تسریع در احیای بافت‌های فرسوده سراسر کشور، این دستورالعمل تا 10 روز آینده به تمام شهرستان‌ها ابلاغ می‌شود.

* تسهیلات بهسازی مناطق فرسوده در استان اصفهان به هر میزان پرداخت می‌شود
وی ادامه داد: در پرداخت تسهیلات بهسازی مناطق فرسوده در استان اصفهان هر میزان درخواست ارائه شود از سوی شرکت عمران و بهسازی شهری به بانک‌ها برای دریافت وام معرفی می‌شود.
معاون وزیر راه و شهرسازی در خصوص اعمال بخشودگی عوارض بافت‌های فرسوده نیز گفت: در پیوند با این موضوع تاکنون هیچ‌گونه اعتباری پرداخت نشده است.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول