اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در لرستان:

بشریت امروز تشنه فرهنگ رضوی است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه لرستان گفت: بشریت امروز تشنه فرهنگ ناب اسلامی و رضوی است.

بشریت امروز تشنه فرهنگ رضوی است
به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حجت الاسلام سید احمد میرعمادی، ظهر امروز در مراسم اختتامیه سومین جشنواره نماهنگ رضوی در خرم‌آباد گفت: برگزاری جشنواره نماهنگ رضوی ا فرصتی مناسب برای ابراز عشق و ارادت هنرمندان کشور به ساحت مقدس امام رضا (ع است. 
وی با بیان اینکه عشق به اهل بیت در تبعیت از ولایت و ولایت پذیری است، بر ضرورت ارتقای فرهنگ رضوی در جامعه تاکید کرد و اظهار داشت: برگزاری این گونه جشنواره‌ها فرصتی برای بیان گوشه‌ای از عشق و ارادت مردم به ائمه اطهار بوده و باید از این فرصت‌ها نهایت استفاده را بیریم.
نماینده ولی فقیه لرستان گفت: این جشنواره ارمغان بسیار خوبی در ارتقای فرهنگ رضوی است، از این‌رو این جشنواره نشان دهنده عشق و علاقه مردم کشور ایران اسلامی  به امام رضا (ع) است.
حجت الاسلام میرعمادی با ابراز خرسندی از برگزاری جشنواره نماهنگ رضوی در این استان، تصریح کرد: جشنواره نماهنگ رضوی کاری بزرگ و فرهنگی در سطح کشور و بین‌الملل است.
 وی با اشاره به خصوصیت‌های هشتمین اختر تابناک امات و ولایت، گفت: امام رضا(ع) به عنوان امامی مهربان و رئوف مطرح است که در جشنواره‌های رضوی، هرکس در قالب‌های شعر، هنر، فیلم، تهیه نماهنگ به شکلی ارادت خود را به این امام رئوف ادا می‌کند.
نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت: ویژگی فرهنگ ولایی استقامت و ایستادگی در برابر ظلم و ستم است، که شیعه با داشتن این ویژگی‌ها امروز به الگویی برای مردم دنیا تبدیل شده که این الگو به خاطر پایبندی به فرهنگ ولایت است.
 حجت الاسلام میرعمادی با بیان اینکه باید با پایبندی به ولایت و رهبری راه امام رضا(ع) را ادامه داد به ولایت مداری و ولایت پذیری مردم لرستان اشاره کرد و اظهار داشت: مردم این دیار به خصوص هنرمندان پایبند به امر ولایت بوده و دوستدار و وفادار ولایت و رهبری هستند. 
نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه در فرهنگ دینی بین امت و امام امت رابطه تنگاتنگی وجود دارد که جدایی ناپذیر است، یادآورشد: مهر و محبت جوانان هنرمند به ائمه اطهار (ع) ستودنی است و مردم کشور ما رابطه عمیقی با امام رضا (ع) دارند.
وی  اظهار داشت: اجر معنوی یک جوان که در قالب هنر و شعر، فیلم ساز در قالب نماهنگ و هنرمند با قلم ظریف خود ارادت و عشق خود را به امام هشتم (ع) بیان می‌کند از بین نمی‌رود.
حجت الاسلام میرعمادی با بیان اینکه ما شیعیان تابع فرهنگ ولایت هستیم اظهار داشت: فرهنگ ولایت، فرهنگ عزتمندی، استقامت، بصیرت، ایستادگی در برابر ظلم و ستم است و شیعه با این ویژگی‌ها در دنیا الگو شده است.
نماینده ولی فقیه در لرستان خاطرنشان کرد: ولایی بودن از نشانه‌های شیعیان است و عشق و ارادت به اهل بیت (ع) از نشانه‌های بارز شیعیان در سراسر جهان است.
حجت الاسلام میرعمادی گفت: رفتار و کردار امام رضا(ع) الگویی برای همه بشریت بوده چرا که بشریت امروز تشنه فرهنگ رضوی است.
وی با تاکید بر ضرورت الگو‌گیری جوانان از امام رضا(ع) گفت: مردم باید از کردار و رفتار و نوع زندگی از امام رضا(ع) از جمله اخلاق، خیرخواهی، عبادت و بندگی امام رضا(ع) و مقید بودن به نماز اول وقت الگو بگیرد.
سومین جشنواره نماهنگ رضوی استان لرستان با حضور هنرمندانی از استان‌های تهران، قم، خراسان رضوی، مرکزی، همدان، بوشهر، مازندران، خوزستان، قزوین، اصفهان، فارس، آذربایجان غربی، یزد و لرستان از روز گذشته آغاز و ظهر امروز به پایان رسید.
انتهای پیام/ر20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول