اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم تهران در مجلس:

جشن‌های رضوی شاخص شیعه اثنی‌عشری را ترویج می‌دهد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، فرهنگ رضوی را شاخص شناخت شیعه اثنی عشری دانست و گفت: برگزاری جشن‌های زیرسایه خورشید به ترویج این مهم کمک می‌کند.

جشن‌های رضوی شاخص شیعه اثنی‌عشری را ترویج می‌دهد
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی جشن‌های سراسری زیر سایه خورشید ،لاله افتخاری با بیان این مطلب اظهار داشت: جشن‌های زیر سایه خورشید با ایجاد شور و نشاط معنوی میان مردم نقش موثری در ترویج فرهنگ دینی دارد.
وی ادامه داد: با اجرای این طرح، جشن‌های ایام میلاد از انحصار یک شهر خاص مانند مشهد خارج شده و حال و هوای معنوی حرم را به سراسر کشور منتقل می‌شود.
منشی اول کمیسیون آموزش و تحقیقات درباره حضور گسترده جوانان در کادر اجرایی جشن‌ها، به برکات معنوی آن اشاره و خاطرنشان کرد: زمانی که جوان با حضور و نقش‌آفرینی در این برنامه‌ها احساس کند ریشه دارد، به خودباروی رسیده و دچار بحران هویت نمی‌شود.
رییس فراکسیون قرآن و عترت مجلس شورای اسلامی،گسترش فرهنگ ولایت و آگاهی از جایگاه معصومین را از دیگر فواید برگزاری این جشن‌ها ذکر و تصریح کرد: برگزاری جشن ها در خارج کشور و بیان فضایل و مناقب معصومین(ع)پس از گذشت 14 قرن، نشان دهنده جایگاه اهل بیت(ع) و شیفتگی و ارادت مردم به ایشان است.
افتخاری ادامه داد: حضور خدام به عنوان نماد حرم امام رضا(ع) در میان شیفتگان اهل بیت(ع) که نه تنها شیعیان بلکه اهل سنت و حتی غیرمسلمانان را نیز شامل می‌شود، موجب شناخت بهتر و حضور بیشتر آنان در حرم مطهر است.
انتهای پیام/‌ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول