اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور محمدی‌گلپایگانی و لاریجانی؛

دانشنامه قرآن و حدیث رونمایی شد‌

خبرگزاری فارس: موسوعه معارف الکتاب و السنة و دانشنامه قرآن و حدیث با حضور رئیس دفتر مقام معظم رهبری و رئیس مجلس شورای اسلامی در قم رونمایی شد.

دانشنامه قرآن و حدیث رونمایی شد‌
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، مراسم رونمایی از موسوعه معارف الکتاب و السنة و دانشنامه قرآن و حدیث پیش از ظهر امروز با حضور حجت الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی رئیس دفتر مقام معظم رهبری، علی لاریجانی نماینده مردم قم و رئیس مجلس شورای اسلامی، آیت‌الله ری شهری و غلامعلی حداد عادل در موسسه دارالحدیث قم برگزار شد.
در این مراسم که آیت‌الله استادی، حجت‌الاسلام قرائتی و جمعی از پژوهشگران و محققان علوم دینی نیز حضور داشتند علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی در سخنانی به بیان دیدگاه‌های مختلف در عرصه دین پژوهی و ضرورت نگارش چنین آثاری پرداخت.
در ادامه مراسم رونمایی از این دو اثر ارزشمند، حداد عادل، رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی نیز با برشمردن مزایای اینگونه دانشنامه‌ها، ویژگی این نوع کتاب‌ها و نیز تلاش علما و فقهای شیعه در طول تاریخ را مورد بررسی قرار داد.
شایان ذکر است موسوعه معارف الکتاب و السنه و دانشنامه قرآن و حدیث در 10 جلد عربی و 16 جلد عربی و فارسی به زیور طبع آراسته شده‌اند که در برنامه بلند مدت موسسه دارالحدیث قرار است این تعداد به 100 جلد برسد.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول