اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

16 مهر ماه؛

همایش فرهنگ یاران ترافیک در اراک برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان مرکزی از برگزاری همایش فرهنگ‌یاران ترافیک به مناسبت هفته ناجا در اراک خبر داد.

همایش فرهنگ یاران ترافیک در اراک برگزار می‌شود
احمد عابدینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: این همایش 16مهرماه و با حضور فرهنگ‌یاران ترافیک برگزار خواهد شد.
وی افزود: در این همایش از فرهنگ‌یاران ترافیک که در امر آموزش قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی به دانش‌ آموزان همکاری داشتند تجلیل خواهد شد.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان مرکزی ادامه داد: هدف از برگزاری همایش فرهنگ‌یاران ترافیک و پلیس نامحسوس، جلب مشارکت فرهنگیان برای همکاری با پلیس راهنمایی و رانندگی در راستای نظم و انضباط ترافیکی در سطح کشور است.
عابدینی ادامه داد: در طرح فرهنگ‌یاران ترافیک تعدادی از معلمان به عنوان فرهنگ‌یار ترافیک و پلیس نامحسوس، مسئولیت نظارت غیرمحسوس و فرهنگ‌سازی برای نظم و انضباط ترافیک را برعهده دارند.
عابدینی تصریح کرد: همایش همیاران پلیس  نیز 19 مهرماه  برگزار خواهد شد.
وی با بیان اینکه همیاران پلیس از ظرفیت و توانمندی‌های فراوانی برخوردار هستند که در کاهش جرایم مؤثر است، گفت: همیاران پلیس در کاهش تصادفات و منظم‌شدن ترافیک در طول سال‌های گذشته نقش موثری را ایفا کرده‌اند.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان مرکزی خاطر نشان ساخت: برگزاری همایش تجلیل از نمونه‌های ترافیکی و فعالان و پیشکسوتان عرصه ترافیک، تجلیل از خانواده‌های شهدا و ایثارگر راهور، غبارروبی گلزار شهدا، رژه موتورسیکلت سواران از میدان سرداران تا پارک آزادی اراک، حضور در نماز جمعه و... از دیگر برنامه‌های هفته ناجا در استان است.
انتهای پیام/ ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول