اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سرخس:

برگزاری همایش سرخس‌شناسی در معرفی ظرفیت‌ها موثر است

خبرگزاری فارس: فرماندار سرخس گفت: با توجه به ظرفیت‌های بسیار سرخس در زمینه‌های مختلف، برگزاری همایش راهکار موثری برای معرفی هر چه بهتر این قابلیت‌ها است.

برگزاری همایش سرخس‌شناسی در معرفی ظرفیت‌ها موثر است
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد،‌به نقل از روابط عمومی فرمانداری سرخس، علیرضا بوستانی در بازدید از این دانشکده، ظرفیت‌های سرخس را در زمینه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، تفریحی، اقتصادی و توسعه مناسبات با کشورهای آسیای میانه بسیار خوب توصیف کرد و  بر بهره‌گیری از ابزار رسانه‌ای و فرهنگی برای شناساندن این قابلیت‌ها تاکید کرد.
وی گفت: شهرستان سرخس به عنوان مدخل ورودی و خروجی کشورهای آسیای میانه و منبع عظیم ظرفیت‌های بالای فرهنگی و اقتصادی شرق کشور باید بیش از پیش در جامعه شناسانده شود و نقش رسانه‌ها در این زمینه بسیار مهم و تاثیرگذار است.
فرماندار سرخس اظهار داشت: باید با برگزاری همایش سرخس‌شناسی در گستره استانی و حتی ملی ظرفیت‌های بالقوه و بالفعل سرخس در جامعه معرفی شود و دانشکده خبر مشهد با توجه به توانمندی خاص خود برای برگزاری این همایش نقش محوری و تاثیرگذار دارد.
وی اظهار داشت: بخش اعظمی از جمعیت کشورهای 350 میلیون نفری آسیای میانه علاقمند به امام رضا (ع) هستند.
وی تصریح کرد: دانشکده خبر مشهد با پرورش نیروهای مستعد و توانمند می‌تواند مناسبات فرهنگی فی مابین کشورمان با ممالک آسیای میانه را به خوبی تقویت کند.
فرماندار سرخس دانشکده خبر مشهد را پایگاه فرهنگی شرق کشور و برخوردار از ظرفیت‌های بسیاری برای آموزش تخصصی فعالان رسانه‌ای توصیف کرد و گفت: این دانشکده باید ظرفیت‌های خود را به مخاطبان در استان خراسان رضوی و منطقه معرفی کند.
وی آمادگی خود را برای بهره‌گیری از ظرفیت‌های دانشکده خبر مشهد برای برگزاری دوره‌های آموزش‌های آزاد در مسائل مرتبط با رسانه در سرخس اعلام کرد.
فرماندار سرخس اظهار داشت: دانشکده خبر مشهد با توجه به قابلیت‌های خود در توسعه مناسبات فرهنگی با سایر کشورهای همجوار می‌تواند نقش مهمی داشته باشد.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول