اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور:

افزایش قدرت مدیریت کشور در گرو راه‌اندازی دولت الکترونیک است

خبرگزاری فارس: معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهوری گفت: با راه‌اندازی دولت الکترونیک قدرت مدیریتی در کشور افزایش پیدا می‌کند.

افزایش قدرت مدیریت کشور در گرو راه‌اندازی دولت الکترونیک است
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، لطف‌الله فروزنده ظهر امروز در جلسه شورای اداری کردستان در سالن پیامبر اعظم استانداری، جهت‌گیری اصلی دولت را توسعه عدالت محوری ذکر کرد و افزود: دولت نهم و دهم با رویکرد عدالت محوری، ارتباط با مردم، خدمت بی‌منت و انجام فعالیت و خدمات شبانه‌روزی کوشیده کلیه نیازها و مشکلات مردم را رفع کند.
وی بر راه‌اندازی دولت الکترونیک تاکید کرد و افزود: با راه‌اندازی دولت الکترونیک قدرت مدیریت ما افزایش می‌یابد و در این راستا چهار محور کاربردی و عملیاتی تعیین شده است.
این مقام مسئول خاطرنشان کرد: دستگاه‌های اجرایی ابتدا یک پورتالی را راه‌اندازی کنند تا لازم نباشد مردم برای انجامی یک ‌سری از کارها و امورات خود به ادارات مراجعه کنند.
فروزنده با بیان اینکه در این عرصه زیرساخت‌های لازم در کشور وجود دارد، یادآور شد: هر کدام از دستگاه‌های اجرایی استان امسال چند خدمت را مشخص کرد و فرآیند خدمات را هم کوتاه و الکترونیکی کنند.
وی اظهار داشت: به برکت همدلی، برنامه‌ریزی و فعالیت و خدمات مدیران استان امروز شاهد پیشرفت‌های گوناگونی در این استان هستیم.
فروزنده تصریح کرد: کردستان استعدادها و توانمندی‌های ارزشمندی به ویژه در زمینه نیروی انسانی دارد که باید توجه اساسی به آن شود.

گفتمان انقلاب اسلامی تمامی دنیا را متحول خواهد کرد

معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور، بیداری اسلامی ایجاد شده در کشورهای اسلامی را ناشی از گفتمان انقلاب اسلامی دانست و ادامه داد: دولت هیچ گفتمانی را به غیر از گفتمان انقلاب اسلامی اعمال نمی‌کند چرا که این گفتمان موجب تحول در تمامی دنیا خواهد شد.
فروزنده به ویژگی‌های گفتمان انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: مبارزه با استکبار، حاکمیت اسلام و مردمی بودن از ویژگی‌های بارز این گفتمان است.
وی با بیان اینکه گفتمان انقلاب اسلامی روز به روز در حال گسترش است، اضافه کرد: مقام معظم رهبری فرمودند این ندای بیداری اسلامی در اروپا هم خود را نشان خواهد داد چون برگرفته از فطرت و ذات بشریت است.
وی در ادامه عنوان کرد: خوشبختانه در دولت نهم و دهم کارهای بزرگی در سطح کشور با رویکرد مدیریتی که خود را بدهکار و خدمت‌گذار مردم می‌داند، انجام شده است.
معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهوری اظهار داشت: سنبل ایجاد چنین مدیریتی دکتر احمدی‌نژاد است که برای سفرهای استانی وقت گذاشته و همه امور را پیگیری و دنبال می‌کند.
فروزنده با تاکید بر نهادینه شدن این مدیریت در کشور، اضافه کرد: لازمه نهادینه کردن این مدیریت داشتن اعتقاد، باور،آگاهی مدیران و هم‌چنین فراهم کردن ساختارهای کار است.
وی نقش مدیران را کلیدی عنوان کرد و گفت: مدیر باید در چهارچوب قوانین موجود حرکت کرده و با درایت و برنامه‌ریزی منسجم خدمت کند.
وی بر توانمند کردن نیروی انسانی تاکید کرد و اظهارداشت: نیروی با انگیزه زیادی در کشور وجود دارند که اجازه  خلاقیت و زمینه همکاری به آن‌ها داده نشده که باید تحت آموزش‌های کاربردی قرار گیرند.
به گفته معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور جشنواره شهید رجایی به استانداران سپرده شده که بر اساس ارزیابی‌های آن‌ها دستگاه نمونه معرفی خواهند شد.
انتهای پیام/ر10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول