اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی

آیت‌الله ایمانی در گفت‌وگو با فارس:

غفلت از بیداری اسلامی به بهانه اختلاس و انتخابات خواست دشمن است

خبرگزاری فارس: عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه انتخابات و اختلاس راهکارهای قانونی تعیین شده دارند، گفت: عفلت از بیداری اسلامی به بهانه اختلاس و انتخابات خواست اصلی دشمن است.

غفلت از بیداری اسلامی به بهانه اختلاس و انتخابات خواست دشمن است
آیت‌الله اسدالله ایمانی نماینده مردم استان فارس در مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس با بیان اینکه باید به مباحثی چون اختلاس و انتخابات در حد لازم پرداخته شود، اظهار داشت: پرداختن به انتخابات و اختلاس اخیر به طوری که موجب غفلت از بیداری اسلامی شود، به هیچ عنوان به مصلحت نیست.

وی با بیان اینکه انتخابات و اختلاس راهکارهای قانونی تعیین شده دارند و باید آنرا از طرق قانونی پیگیری کرد، گفت: بیداری اسلامی نه تنها راهکار قانونی ندارد بلکه سازنده قانون است.

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: اگر یک جامعه‌ای زنده و پویا باشد می‌تواند قانونی موفق و اجرایی داشته باشد اما اگر پویایی آن جامعه زیر سؤال باشد اساس قانون در آن جامعه مشکل دارد بنابر این بیداری اسلامی موجب پویایی نظام جمهوری اسلامی و تقویت قوانینی می‌شود که به موجب آن می‌‌توان با عاملان اختلاس برخورد کرد.

ایمانی با بیان اینکه بیداری اسلامی اولویت اصلی است، تصریح کرد: پرداختن بیش از حد قانونی به اختلاس و امور داخلی کشور به طوری که بیداری اسلامی مغفول واقع شود، خواست اصلی دشمن است.
انتهای پیام/
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول