اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی:

کیفیت نظام آموزشی از اهداف مجتمع‌های آموزشی است

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی هدف از ایجاد مجتمع‌های آموزشی را کیفیت نظام آموزش و پرورش دانست و گفت: ایجاد مجتمع‌های آموزشی و پرورشی زمینه‌ای برای عدالت آموزشی، اقتدار و به روز کردن مدارس روستاها است.

کیفیت نظام آموزشی از اهداف مجتمع‌های آموزشی است
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حمید‌رضا وردی ‌ظهر امروز در همایش مدیران مجتمع‌های آموزشی و پرورشی روستایی و عشایری خراسان جنوبی اظهار کرد: روز به روز آموزش، تعلیم و تربیت کشور در حال ترقی است.
وی افزود: در 10 سال گذشته وضعیت مدارس، تعلیم و تربیت توسعه یافته اما هنوز به حد مطلوب نرسیده و کار بسیاری باید انجام شود تا به نقطه ایده‌آل برسیم.
مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با بیان اینکه در ولایت جنبه تقدس نهفته است، ادامه داد: مدیریت ارشد و کلان نظام مقدس جمهوری اسلامی ولایی است و مانع نفوذ دشمن می‌شود.
وردی عنوان کرد: دشمنان در راستای تربیت فرزندان ما کار می‌کنند بنابراین باید مواظب ضربات دشمن باشیم و در راستای خنثی کردن آنها تلاش کنیم.
وی تاکید کرد: باید سعی کنیم بصیرت خودمان را افزایش دهیم و خود را به علم روز مسلح کنیم چرا که تنها با این سلاح می‌توانیم امکان نفوذ دشمن را بر مملکت خود بگیریم.
مدیر‌کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی تصریح کرد: در راستای مقابله با تهاجم فرهنگی باید سعی کنیم از طریق مطالعه کتاب، روزنامه و روش‌های نوین بصیرت خودمان را افزایش دهیم و خود را مسلح به علم روز کنیم چرا که تنها با این سلاح می‌توانیم امکان نفوذ دشمن را بر مملکت خود بگیریم.
وردی با اشاره به راه‌اندازی مجتمع‌های آموزشی گفت: در راستای استفاده از تمام ظرفیت‌های موجود در روستاها و توان معلمان این پروژه کلید خورد.
وی در مورد مزیت مجتمع‌ها گفت: مدارس کوچک که فاقد کتابخانه و تجهیزات کامل علمی هستند هنگامی که به مجتمع تبدیل می‌شوند از تمام وسایل کارگاهی و آزمایشگاهی  و تجهیزات جانبی برخوردار می‌شوند.
مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با بیان اینکه آموزش صرفا تعلیم کتاب‌های درسی نیست، گفت: معلم هنرمند کسی است که از هر صحنه‌ای برای آموزش، تعلیم و تربیت استفاده کند.
وردی هدف از ایجاد مجتمع‌های آموزش را ارتقای سطح آموزش در مدارس و عمق‌بخشی به تعلیم و تربیت عنوان کرد.
وی با اشاره به تعطیلی مدارس در روز پنج‌شنبه خاطرنشان کرد: این امر فرصتی برای ادامه تحصیل و مطالعه معلمان و دبیران مدارس در راستای ارتقای سطح دانش است.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول