اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه شهرکرد:

60 درصد رشته‌های دانشگاه شهرکرد تحصیلات تکمیلی است

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه شهرکرد گفت: 60 درصد رشته‌های تحصیلی ارائه شده در این دانشگاه تحصیلات تکمیلی است.

60 درصد رشته‌های دانشگاه شهرکرد تحصیلات تکمیلی است
اسماعیل اسدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار داشت: رشد چشمگیر رشته‌های تحصیلات تکمیلی و رسیدن آن به60 درصد رشته‌های تحصیلی موجود در دانشگاه بیانگر حرکت دانشگاه به سمت توسعه تحصیلات تکمیلی است.
وی افزود: وجود 56 رشته تحصیلات تکمیلی در کنار 35 رشته کارشناسی و نسبت 75 درصدی درجه استادیار به بالای اعضای هیئت علمی در کنار امکانات خوب آموزشی و کمک آموزشی این دانشگاه بستر لازم برای رشد علمی دانشجویان را فراهم کرده است.
اسدی از قبولی 82.9 درصدی  فارغ‌التحصیلان دوره کارشناسی این دانشگاه در آزمون سراسری کارشناسی ارشد خبر داد و گفت: اشتراک با 570 مقاله داخلی و بین‌المللی، قرار گرفتن بین 10 دانشگاه برتر کشور در سرانه تعداد طرح‌های پژوهشی درون دانشگاهی از دیگر شاخص‌های برتر این دانشگاه در سطح کشور است.
رئیس دانشگاه شهرکرد ادامه داد: تعداد بالای مقاله‌های نمایه شده در ISI به ازای هر پژوهشگر و کسب عناوین برتر در خدمات دانشجویی و امور فرهنگی از دیگر این شاخصه‌ها به‎شمار می‎رود.
وی با اشاره به اینکه فناوری نانو و زیست فناوری از محورهای پیشرفت‌های آینده دنیا محسوب می‌شوند، گفت: به‌منظور حرکت در این راستا در دانشگاه شهرکرد پژوهشکده‌های زیست فناوری و فناوری‌های نانو تاسیس شده و از دانشجویان نیز خواست در توسعه مرزهای دانش بکوشند.
اسدی با توجه به تلاش‌های مجموعه مدیریت دانشگاه برای خدمت به توسعه علمی و فرهنگی کشور، گفت: برهمین اساس لازم است تا دانشجویان در کنار وظیفه اصلی خود یعنی تحصیل علم در فعالیت‌های مذهبی، فرهنگی و دانشجویی دانشگاه نیز حضور گسترده‌ای داشته باشند.
انتهای پیام/ر30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول