اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان:

ایجاد تحصیلات تکمیلی به منزله تولید علم است

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان با اشاره به اینکه ایجاد تحصیلات تکمیلی به منزله تولید علم است، گفت: بزرگ‌ترین ملاک ارزیابی پیشرفت دانشگاه رشته‌های فعال آن در مقاطع تحصیلات تکمیلی است.

ایجاد تحصیلات تکمیلی به منزله تولید علم است
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، مهدی موسی‌فرد ظهر امروز در جمع خبرنگاران، حیطه فعالیت معاونت فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان را چهار حوزه اعلام و اظهار داشت: فعالیت‌های این معاونت در حوزه‌هایی مانند دانشجویی، فرهنگی هنری، مشاوره و کمیته انضباطی عنوان کرد.
وی مدیریت امور دانشجویی، فعالیت‌های فرهنگی هنری، مشاوره و کمیته انضباطی را چهار حوزه فعالیت معاونت فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی اعلام کرد.
معاون فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان برگزاری برنامه‌های فرهنگی هنری برای دانشجویان و کارکنان و همچنین برنامه‌های مناسبتی را از جمله فعالیت‌های معاونت فرهنگی برشمرد و افزود: این معاونت برنامه‌هایی را هم در راستای امور ورزش نیز برگزار می‌کند.
وی با اشاره به انتشار چند نشریه در دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان تعداد این نشریات را در حال  حاضر بیش از 10 نشریه اعلام کرد.
موسی‌فرد همچنین از فعالیت کانون‌های فرهنگی هنری در دانشگاه علوم پزشکی خبر داد و گفت: کانون‌های فعال به پیشنهاد و علاقه دانشجویان مشغول به تحصیل در دانشگاه علوم پزشکی، ایجاد می‌شوند.
وی با اشاره به فعالیت مشاوران در دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان تصریح کرد: در راستای کاهش مشکلات دانشجویان مشاورانی به صورت حضوری و تلفنی اقدام به ارائه مشاوره به دانشجویان می‌کننند.
معاون فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان تذکر شفاهی، کتبی، تنبیه و اخراج به صورت مقطعی و محرومیت از تحصیل را مراحل مختلف تشکیل پرونده‌های انضباطی عنوان کرد.
وی تعداد دانشجویان پذیرفته شده در رشته‌های کارشناسی را در دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان 492 نفر اعلام کرد و گفت: این دانشگاه دانشجویانی را هم در مقاطع کارشناسی ارشد، دستیاری و همچنین phD پذیرفته است.
موسی‌فرد تاسیس رشته‌هایی در مقاطع تحصیلات تکمیلی را در راستای پیشرفت‌های علمی دانشگاه دانست و تصریح کرد: ایجاد رشته‌های تحصیلات تکمیلی در یک دانشگاه ملاک پیشرفت آن محسوب می‌شود.
وی با اشاره به پیشرفت‌های روزافزون دانشگاه علوم پزشکی و زبانزد شدن این دانشگاه در وزات بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ابراز امیدواری کرد، دانشگاه علوم پزشکی طی چند سال آینده از دانشگاه تیپ 2 به یک دانشگاه تیپ یک یا همان مادر تبدیل شود.
انتهای پیام/ل20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول