اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی خبر داد:

ارسال 91 مقاله به همایش کارآفرینی در فرهنگ رضوی

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی امام خمینی (ره) گفت: 91مقاله به نخستین همایش علمی - پژوهشی کار و کارآفرینی در فرهنگ رضوی ارسال شده است.

ارسال 91 مقاله به همایش کارآفرینی در فرهنگ رضوی
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی اداره‌کل کمیته امداد امام خمینی امام خمینی (ره) خراسان رضوی، علی اصغر حاجی‌نقی اظهار داشت: کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان رضوی ظرفیت‌های جدیدی را در حوزه کارآفرینی در استان ایجاد کرده و تسهیل‌گری در امر اشتغال خانواده‌ها یکی از اهداف این نهاد حمایتی است.
وی از برگزاری جشن خودکفایی یک هزار و 200 خانوار تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) که از طریق وام‌های این نهاد خودکفا شده‌اند همزمان با برگزاری این همایش خبر داد.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی خراسان رضوی(ره) با اشاره به این موضوع که در سال جهاد اقتصادی کمیته امداد استان گام‌های موثری در اشتغال‌زایی برداشته، تصریح کرد: خانواده‌های تحت پوشش با دریافت وام‌های خودکفایی بدون نیاز به حمایت سازمان‌های حمایتی می‌توانند در شرایط مناسب زندگی خود را اداره کنند.
حاجی‌نقی به دهه کرامت گفت: دهه کرامت بستر عظیم برای دمیدن روح امید به مردم و مبارزه با تهاجم فرهنگی و فرصتی برای تبیین فرهنگ اهل بیت و توجه به خویشتن و ارزش‌های والای انسانی است.
وی ادامه داد: کار وتلاش زمینه‌ساز رشد و سعادت آدمی است و بدون این تلاش رفاه و آسایشی برای مردم بوجود نمی‌آید.
وی با اشاره به این موضوع که زمین انباشته از نعمت‌های گوناگون است خاطر نشان کرد: با توجه به نعمت‌های فراوان در زمین فقر مادی برای مردم زمین معنا و مفهومی ندارد اما با توجه به توزیع ناعادلانه ثروت بعضی از مردم در فقر به سر می‌برند.
وی افزود: افزایش بهره‌وری از امکانات رشد و توسعه همه جانبه را در جامعه توسعه می‌دهد و دست‌اندرکاران جامعه باید به توسعه فرهنگی در بین مردم توجه داشته باشند.
انتهای پیام/ر30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول