اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کردستان:

کردستان رتبه دوم ایجاد فرصت‌های شغلی را کسب کرد

خبرگزاری فارس: استاندار کردستان از کسب رتبه دوم استان در زمینه ایجاد فرصت‌های شغلی در سطح کشور خبرداد.

کردستان رتبه دوم ایجاد فرصت‌های شغلی را کسب کرد
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، علیرضا شهبازی ظهر امروز در جلسه شورای اداری استان که با حضور معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهوری در استانداری برگزار شد، اظهار داشت: شرایط و وضعیت مناسبی در کردستان با انسجام، وحدت و برادری بین مدیران این استان ایجاد شده است.
وی نسبت اعتماد مردم این استان را نسبت به حاکمیت 20 برابر از گذشته عنوان کرد و افزود: از لحاظ کمی می‌توان ادعا کرد که اعتماد و اطمنیان مردم با حمایت و تلاش‌های مدیران حدود 20 برابر گذشته افزایش پیدا کرده است.
وی با اشاره به راه‌انداز میز خدمت در ادارات، تصریح کرد: یکی از سیاست‌های کاری ما باز نگهداشتن درب ادارات به روی مردم و انجام سریع و به‌موقع امورات و مشکلات و خواسته‌های آنها در طول روز است.
استاندار کردستان خاطرنشان کرد: در حال حاضر در بیش از 46 اداره استان میز خدمت راه‌اندازی شده و در تمام اوقات مدیران پاسخگوی مردم هستند.
شهبازی با تاکید بر برقراری ارتباط همیشگی و دائمی مدیران با مردم، گفت: خوشبختانه هم اکنون نشاط خدمت‌گذاری به مردم نسبت به گذشته توسعه پیدا کرده است.
وی در ادامه عنوان کرد: در حال حاضر بهترین وضعیت امنیتی در استان حاکم است و از لحاظ جرایم هم جزو استان‌های پاک کشور قرار داریم.
وی ادامه داد: کسب رتبه‌های برتر دانش‌آموزان در کنکور سراسری امسال نشان از بالا بودن وضعیت و رشد توسعه و پیشرفت استان دارد.
استاندار کردستان به ایجاد فرصت‌های شغلی در استان اشاره کرد و افزود: تاکنون در بحث زمینه ایجاد اشتغال و تحقق سهمیه تعیین شده برای استان، رتبه دوم را در سطح کشور کسب کردیم.
شهبازی در ادامه عنوان کرد: بهبود وضعیت معیشتی مردم و تبدیل کردستان به استانی برخوردار و پیشرفته همواره یکی از دغدغه‌های مقام معظم رهبری بوده که ما مدیران باید برای تحقق این امر همت و تلاش بیشتری را انجام دهیم.
انتهای پیام/ر20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول