اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

انواری خبر داد:

ایجاد 250 هزار فرصت شغلی برای مددجویان امداد

خبرگزاری فارس: سرپرست کمیته امداد از ایجاد بیش از 250 هزار فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد در سراسر کشور خبر داد.

ایجاد 250 هزار فرصت شغلی برای مددجویان امداد
به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، حسین انواری در حاشیه برگزاری جشن توانمندسازی هزار خانوار کمیته امداد استان یزد از ایجاد 250 تا 300 هزار فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) خبر داد.
وی تلاش بیشتر برای ایجاد اشتغال برای مددجویان زیر پوشش را از مهم‌ترین اقدامات این نهاد در سال جهاد اقتصادی عنوان کرد و افزود: تاکنون 60 هزار فرصت شغلی تثبیت شده است.
انواری عنوان کرد: تسهیلات بانکی برای ایجاد اشتغال مددجویان از 2 تا 10 میلیون تومان در خانوار است که با ضمانت کمیته امداد امام خمینی (ره) به آنها اعطا می شود.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به به رویکرد این نهاد عنوان کرد: تمام مددجویان زیر پوشش این نهاد باید روی پای خود بایستند.
وی با بیان اینکه وظیفه کمیته امداد، فراهم‌سازی زمینه اشتغال مددجویان است، افزود: شعار کمیته امداد امام خمینی (ره) در سال جهاد اقتصادی همت، سلامت و توانمندسازی است.
انواری استعدادیابی، فراهم‌سازی بستر مناسب برای اشتغال مددجویان و برطرف شدن موانع موجود برای ایجاد شغل مددجویان را از فعالیت‌های کمیته امداد امام خمینی (ره) در سال جاری برشمرد.
سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور با بیان اینکه ایجاد کار برای مددجویان احساس خودباوری را در آنها تقویت می‌کند، افزود: این نهاد کالاهای تولیدی مددجویان را خریداری می‌کند.
وی همچنین در نمایشگاه توانمندسازی مددجویان کمیته امدادامام خمینی (ره) استان یزد حضور یافت و از نزدیک با فعالیت‌های مددجویان این نهاد استان آشنا شد.
این نمایشگاه با حضور سرپرست کمیته امداد کشور و جمعی از مسئولان استانی و کشوری در مرکز آموزش عالی ملاصدرای یزد گشایش یافت. 
در این نمایشگاه که در حاشیه جشن بزرگ خودکفایی هزار مددجوی زیر پوشش کمیته امداد استان یزد برپا شده است، غرفه‌های مختلف نسبت به معرفی برخی از کارآفرینان و مددجویان فعال در اشتغال اقدام کردند.
به گزارش فارس، جشن خودکفایی هزار مددجوی کمیته امداد استان یزد و همایش رسیدگی به محرومان در فرهنگ رضوی با سفر سرپرست کمیته امداد کشور به استان یزد طی یک روز برگزار شد.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول