اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور آیت‌الله ممدوحی صورت گرفت؛

تجلیل از برگزیدگان جشنواره میراث تفسیری امام رضا

خبرگزاری فارس: برگزیدگان جشنواره علمی پژوهشی میراث تفسیری امام رضا (ع) با حضور آیت‌الله ممدوحی تجلیل شدند.

تجلیل از برگزیدگان جشنواره میراث تفسیری امام رضا
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، پیش از ظهر امروز دومین همایش سالانه جشنواره علمی پژوهشی میراث تفسیری امام رضا (ع) با حضور جمعی از فرهیختگان حوزه و دانشگاه در پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی برگزار شد.
زهرا فلسفین به عنوان یکی از برگزیدگان این جشنواره با اشاره به نقل روایات تفسیری مختلف گفت: این روایات روش و سیره تفسیر را به ما نشان می‌دهد و روش‌های تفسیری را تبیین می‌کند.
وی خاطرنشان کرد: دوران ائمه عصمت و طهارت (ع) ما را به این نکته رهنمون می‌کند که افراد باید با شرایط سیاسی و کلامی خود آشنا باشند و بر اساس شرایط از روایات قرآنی استفاده کنند.
وی عنوان کرد: روایات تفسیری معصومین یکی از منابع مهم فهم قرآن است که علاوه بر آنکه تفسیر صحیح را بیان می‌کند مبانی صحیح تفسیری را به ما می‌آموزد.
همچنین کامران اویسی رتبه سوم این جشنواره با اشاره به مبحث حجیت در روایات تفسیری گفت: با توجه به نیازمندی به روایات تفسیری و اهمیت نقش امام هشتم در بیان این روایات شناخت روش تفسیری این امام همام کمک شایانی به پیشبرد علم تفسیر به ویژه نزد پژوهشگران و مفسران شیعی می‌کند.
در پایان این همایش ازحجت‌الاسلام محمدفاکر میبدی، زهرا فلسفین، کامران اویسی به عنوان رتبه‌های اول تا سوم فرج‌الله میرعرب، علی آسترکی، محمد امیری، زهرا قاسم‌نژاد، محمدرضا ستوده‌نیا، حامد رضایی، فاطمه مغیثی و امان‌الله شفایی به عنوان برگزیدگان این جشنواره با اهدای لوح تقدیر و تندیش جشنواره با حضور آیت‌الله ممدوحی تجلیل شد.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول