اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار فریدونشهر:

205 نفر متقاضی سرشماری در فریدونشهر هستند

خبرگزاری فارس: فرماندار فریدونشهر گفت: 205 نفر متقاضی برای اجرای سرشماری نفوس و مسکن در شهرستان فریدونشهر ثبت‌نام کرده‌اند.

205 نفر متقاضی سرشماری در فریدونشهر هستند
به گزارش خبرگزاری فارس از فریدونشهر، مجتبی خوانساری پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران این شهرستان با اشاره به اینکه همزمان با سراسر کشور در آبان‌ماه سال جاری، سرشماری نفوس و مسکن در این شهرستان آغاز می‌شود، اظهار داشت: شهرستان فریدونشهر دارای پنج دهستان، 85 روستا و دو شهر با جمعیت ثابت 40 هزار نفر و کمتر از 20 هزار نفر عشایر بختیاری کوچ‌رو است و این در حالی‌است که مرکز شهرستان فریدونشهر با آخرین روستا 180 کیلومتر فاصله دارد.
وی با اشاره به اینکه سرشماری نفوس و مسکن در کشور 10 ساله بود، ادامه داد: اخیراً در هیئت دولت مصوب شده سرشماری از 10 سال به 5 سال تنزل پیدا کند و تاکنون در کشور شش مرحله سرشماری انجام شده که سرشماری آبان سال 1390 هفتمین سرشماری کشوری به شمار می‌آید.
فرماندار فریدونشهر با اشاره به اینکه 205 نفر متقاضی سرشماری در این شهرستان ثبت‌نام کرده‌اند، افزود: عوامل سرشماری در فریدونشهر 53 نفر هستند که 43 نفر در بخش آقایان و 10 نفر در بخش بانوان انتخاب شده‌اند و کلاس‌های آموزشی آنها از 16 مهرماه آغاز و به مدت 10 روز در محل دانشگاه پیام نور این شهرستان برگزار می‌شود.
خوانساری اضافه کرد: در سرشماری نفوس و مسکن سال جاری، 15 نفر در شهر برف‌انبار و فریدونشهر و 14 نفر در روستاها سرشماری را انجام می‌دهند که در این میان 9 نفر کارشناس گروه، دو نفر کارشناس بازبین و چهار نفر کارشناس فنی و اجرایی هستند.
وی از مردم شهرستان فریدونشهر درخواست کرد با عوامل سرشماری نفوس و مسکن همکاری و همدلی لازم را داشته و اطلاعات دقیق و صحیحی را در اختیار آنها قرار بدهند.
فرماندار فریدونشهر تاکید کرد: امید است با اطلاعاتی که از سرشماری نفوس و مسکن این شهرستان به‌دست می‌آید بتوان در راستای توسعه و پیشرفت این منطقه برنامه‌ریزی‌های مطلوب و بلندمدتی را انجام داد.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول