اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده نیروی انتظامی آذربایجان‌شرقی:

همراهی مردم سرمایه‌ای ارزشمند برای نیروی انتظامی است

خبرگزاری فارس: فرمانده نیروی انتظامی آذربایجان‌شرقی گفت:‌ همراهی مردم سرمایه‌ای ارزشمند برای نیروی انتظامی و عامل موفقیت‌های بزرگ است.

همراهی مردم سرمایه‌ای ارزشمند برای نیروی انتظامی است
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، مسعود خرم‌نیا صبح امروز در دیدار با جمعی از مسئولان اجرایی شهرستان تبریز که با حضور جمعی از پرسنل این نیرو همراه بود، عنصر هماهنگی اقشار مختلف اجتماعی را در تامین امنیت مهم و حیاتی برشمرد.
فرمانده نیروی انتظامی آذربایجان‌شرقی با اشاره به فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی اظهار داشت: ‌در این هفته برنامه‌های مختلفی در سطح شهر تبریز و سایر شهرهای استان به صورت منظم و سازماندهی شده برگزار می‌شود.
وی با تاکید بر اهمیت نقش مردم در فعالیت‌های نیروی انتظامی تاکید کرد:‌ نخستین روز از هفته نیروی انتظامی با محوریت مردم بوده و نقش مردم مورد تاکید قرارگرفته است.
خرم‌نیا ادامه داد: دیدار چهره به چهره با مردم در مساجد مختلف شهر از جمله مسجد کریم خان با حضور فرماندهی نیروی انتظامی استان انجام می‌شود.
فرمانده نیروی انتظامی آذربایجان‌شرقی در ادامه با تقدیر از مدیرت هماهنگ استانی افزود: هماهنگی مطلوب مدیریت استان و شهرستان تبریز و نیز اقشار مختلف مردم دو عنصر مهم در تحقق خدمت صادقانه است.
 
خدمت صادقانه آرمان نیروی انتظامی است
وی ادامه داد: خدمت صادقانه آرمان نیروی انتظامی است که این امر در استان به واسطه هماهنگی میان مردم ومسئولان محقق می‌شود.
خرم‌نیا در ادامه همراهی مردم را موجب هم‌افزایی در فعالیت‌های نیروی انتظامی برشمرد و گفت: همراهی فوق العاده‌ای را از سوی مردم شاهد هستیم که البته این همراهی آگاهانه بوده است.
فرمانده نیروی انتظامی آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد:‌ همراهی مردم سرمایه‌ای ارزشمند برای نیروی انتظامی بوده وعامل موفقیت‌های بزرگ است.
وی ادامه داد: خدمتگزاران نیروی انتظامی این هوشمندی و همراهی را قدر دانسته و در راستای فعالیت‌های خود موفقیتی بزرگ محسوب می‌کنند.
خرم‌نیا همچنین بر اطلاع‌رسانی مردم برای تحقق همراهی تاکید کرد و افزود: ‌در هفته نیروی انتظامی در این راستا و معرفی فعالیت‌ها به مردم اقدامات موثری صورت می‌گیرد.
انتهایپ یام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول