اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور حمایت از جامعه عشایری سمیرم صورت گرفت؛

اعزام کاروان تسکین آلام بشری به مناطق عشایری

خبرگزاری فارس: به‌ منظور حمایت از جامعه عشایری شهرستان سمیرم، صبح امروز کاروان تسکین آلام بشری و انسان‌دوستانه به مناطق عشایری این شهرستان اعزام شدند.

اعزام کاروان تسکین آلام بشری به مناطق عشایری
به گزارش خبرگزاری فارس از سمیرم، رئیس جمعیت هلال احمر سمیرم صبح امروز در مراسم اعزام کاروان تسکین آلام بشردوستانه به مناطق عشایری وردشت سمیرم اظهار داشت:  این کاروان در ایام مختلف سال خدمات متنوع حمایتی را به مردم محروم و نیازمندان مناطق مختلف ارائه می‌دهد.
داریوش ستاری افزود: اکنون نیز کاروان تسکین آلام بشری و انسان‌دوستانه جمعیت هلال احمر سمیرم برای توزیع اقلام مورد نیاز و ضروری از جمله وسایل گرمایشی، بهداشتی و پوشاک به ارزش 40 میلیون ریال بین عشایر نیازمند منطقه وردشت سمیرم اعزام می‌شوند.
به گزارش فارس در ادامه از توزیع 310 سبد غذایی بین خانواده‌های نیازمند سمیرمی در ماه رمضان امسال خبر داد و گفت: به منظور ترویج فرهنگ نوع‌دوستی و تبعیت از سیره امیرالمومنین (ع) این اقلام به ارزش 70 میلیون ریال با حفظ و شأن نیازمندان در قالب طرح همای رحمت بین نیازمندان شهرستان توزیع شد.
وی اضافه کرد: هر سبد غذایی شامل برنج، قند، روغن، چای، رب گوجه و دیگر اقلام پرمصرف بود که در قالب بسته‌های خانوارهای یک نفره، دونفره و پنج نفره توزیع شد.
گزارش فارس حاکی است که شهرستان سمیرم، بیش از 31هزار جمعیت عشایری کوچ‌رو دارد.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول